1 jaar werken in Zuid Afrika

Discussie in 'Zuid Afrika' gestart door robertveenstra, 18 jan 2007.

1. robertveenstra

robertveenstra New Member

Lid geworden:
    18 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallow

Ik ben een jongen van 25 jaar uit Groningen, en wil binnenkort naar Zuid Afrika vertrekken, om daar een jaar te werken. Denk aan werken op een safaripark, of werken op een school... Tis mijn 1e keer en wil zeker niet alleen.. Wie word mn reisgenootje, en ziet dit ook als een enorme uitdaging?

groeten

Robert

2. s.bovelander

s.bovelander New Member

Lid geworden:
    23 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Robert,
    ik lees net je bericht en zie dat je een jaar in Zuid Afrika wil werken. Wij hebben eventueel een baan voor je in Zuid Afrika. Je vlucht en visa wordt betaald.

Indien je interesse hebt neem dan contact met ons op via

020-3209903 , vraag dan naar Sophie
    of mail naar s.bovelander@cvtalent.nl

3. agnesvanderheide

agnesvanderheide New Member

Lid geworden:
    11 feb 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Robert,
    Ik loop ook al een tijdje rond met de gedachte om voor een jaar naar zuid afrika te vertrekken om daar te gaan werken. Het lijkt mij gewoon een enorme uitdaging. Graag hoor ik van je hoever je al bent met je plannen.
    agnesvanderheide@hotmail.com

4. Fred Bos

Fred Bos New Member

Lid geworden:
    23 feb 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedemiddag,

Ik ben op zoek naar een baan in zuid afrika in de buurt van kaapstad.
    Wie kan mij hier over informeren.

Met vriendelijke groet

5. Adelien

Adelien New Member

Lid geworden:
    25 feb 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja ik zal ook graag weer eens terug willen naar zuid afrika, ik kom er namelijk vandaan maar financieel is het helaas niet haalbaar met twee kinderen en een man. Als ik en mijn man allebei werk daar kan vinden dan zal ik zo weer gaan.

6. bonnetta van slooten

Lid geworden:
    23 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben een jonge meid van 25 jaar! Ben 6 mnd in zuid afrika geweest , kwazulu natal daar heb ik op het zendingsveld gewerkt en ben een maand naar kaapstad geweest , daar stond de wereld voor my stil, gingen namelijk naar kayalitsha erg arm gebied daar hebben we ge evangeliseerd onder de jongeren dit heeft mij zo aangegegrepen de sfeer de mensen en hoe weinig ze van Jezus weten enveel drugs en alcohol, Ben sinds 4 mnd weer terug en het enigste wat ik wil is iets voor die mensen betekenen in welke vorm dan ook wie wil er mij helpen en wie weet iets moois voor mij in Kaapstad ?

Groetjes Bonnetta van Slooten

7. Borg Bakker

Borg Bakker New Member

Lid geworden:
    12 apr 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, mijnn naam is Borg en wil graag voor 6 maanden of een jaar werken in een wildpark in zuid-Afrika. Wie kan mij helpen aan info?
    Na 37 jaar weet ik eindelijk wat ik wil doen!

8. Borg Bakker

Borg Bakker New Member

Lid geworden:
    12 apr 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Met Borg nog een keer. Handig om mijn mail adres op te schrijven....

9. Borg Bakker

Borg Bakker New Member

Lid geworden:
    12 apr 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    borgbak@hotmail.com

Waarom ging het net fout?

10. ldriesse14

ldriesse14 New Member

Lid geworden:
    1 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi ik ben een 27-jarige meid uit Arnhem! Mijn naam is Lilian en ik sta sinds 3jaar voor de klas in het basisonderwijs. Ik zou erg graag naar zuid-Afrika willen om daar een aantal maanden of wat te gaan werken in het onderwijs... heeft iemand info voor mij daarover? Zou ik ook ander werk kunnen doen en zo ja wat? Ik hoor graag van iemand!!
    Groetjes Lilian (ldriesse14@hotmail.com)

11. Walter

Walter New Member

Lid geworden:
    15 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik ben zeer geintereseerd naar een baan in Zuid-Afrika en het liefst kaapstad. Ik heb een technische mbo (autotechniek)diploma, na 6 jaar in garage gewerkt te hebben werk ik laatste 1,5 jaar op de alarmcentrale van Mondial Assistance (soort anwb). Graag zou ik een periode van half jaar รก jaar aan de slag willen. Ik houdt van hard werken en heb redelijk ervaring met warmere leefklimaten. Indien iemand wat weet dan hoor ik het graag. Mvg, Walter de Groot

12. Walter

Walter New Member

Lid geworden:
    15 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik moet mn mail er dus anders bijzetten: retlaw1978@hotmail.com.

met cordiale groet, Walter de Groot

13. Wouter Wertwijn

Wouter Wertwijn New Member

Lid geworden:
    31 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Stage lopen of afstuderen in Kaapstad, Zuid-Afrika. Surf snel naar www.buitenlandsestage.nl en bekijk je mogelijkheden.

14. john bernaards

john bernaards New Member

Lid geworden:
    10 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    heey ik ben een jongen van 21 en wil meer zien van de wereld,,, heb veel meegemaakt in nederland en wil graag even alles achter me laten... wie weet iets voor me.. mij lijkt het wel leuk om te werken in afrika.... groetjes john

menneke1985@hotmail.com

15. i8lusaka1

i8lusaka1 New Member

Lid geworden:
    1 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey All
    I am from Cape Town - South Afrika ( Kaapstad Zuid Afrika). Om werk in Kaapstad te vinden ben niet zo makelijk als je geen echte skills hebt. En - voor Bonetta - die wereld staan niet stil in Kaapstadt. En ja - wij ken ook wie Jezus ben hoor. Overall in de wereld ben er las van drugs ( vooral ook in Nederland) en alcohol - het ben niet net alleed in Kaapstad!!! Ik woon al mijn hele leve lank in deze stadje en het ben echt een MOOI plaats. Ik ga ook vaal na Nederland - maar Kaapstad zal altijd mijn thuiste ben.. Alles van die beste voor die wie werk in Kaapstad zoek. Call centre werk ben HEEL populier voor Nederlanders want er zijn zoeveel companies die DUTCH SPEAKING menzen zoek.. Veel plezier.

16. Yvette Haas

Yvette Haas New Member

Lid geworden:
    12 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je in Zuid-Afrika wil helpen op een school, in een ziekenhuis, AIDS-kliniek, weeshuis of met seksueel misbruikte kinderen, kan je het beste even op www.be-more.nl kijken. Ze hebben verschillende projecten waar je voor een periode van 4 weken tot een jaar terecht kan!

Kijk voor meer info op www.be-more.nl of mail mij (yvette@be-more.nl)

17. kraanvogel4

kraanvogel4 New Member

Lid geworden:
    1 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey all,

I'm a Dutch 37 year old girl and I would love to work for 6 months or more in Cape Town. I traveled a lot and work and stayed in Australia lately and back in Holland now. My background is in Management, Logistics and HR/Recruitment.
    Please contact me by Email?!

18. kraanvogel4

kraanvogel4 New Member

Lid geworden:
    1 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, my Email address;
    kraanvogel4@hotmail.com

19. hanskroll

hanskroll New Member

Lid geworden:
    9 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand geinteresseerd is. Ik ben een jongen van 24 jaar en werk sinds 8 maanden als callcentermedewerker in Johannesburg. Vlucht en visum worden betaald als je minimaal een jaar blijft en visum is zo rond.
    Als je wat meer wilt weten stuur me dan even een mailtje: hanskroll@zonnet.nl

20. ellen_kooijman

ellen_kooijman New Member

Lid geworden:
    15 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben afgelopen jaar afgestudeert aan de PABO (hiervoor heb ik de SPW gedaan) en wil rond januari enkele maanden betaald werk (kost en inwoning) gaan doen, het liefst in deze richting.
    Wie kan mij verder helpen met tips? thx

Deel Deze Pagina