1 jaar werken in Zuid Afrika

Discussie in 'Zuid Afrika' gestart door robertveenstra, 18 jan 2007.

1. Irene Hulsebosch

Irene Hulsebosch New Member

Lid geworden:
    20 jul 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo geinteresseerden,
    mijn naam is Irene Hulsebosch, bijna 21 jaar en onlangs afgestudeerd aan de PABO te Meppel. Voordat ik aan de slag wil in Nederland, lijkt het me ontzettend mooi op (onderwijs) ervaring op te doen in (Zuid) Afrika. Ik kan eigenlijk per direct beginnen. Hopelijk komen er reacties.

2. traveller

traveller New Member

Lid geworden:
    22 aug 2010
    Leuk Bevonden:
    0

Als je graag ook een eindeloze geldstroom wilt gaan aantrekken, dan zal dit de meest belangrijke boodschap zijn die je ooit zal lezen.

Omdat mijn organisatie een explosieve groei doormaakt.

Zijn er nog steeds posities vrij voor Leaders?

Met veel doorzettingsvermogen en ambitie.Bent u geinteresseerd en wilt u graag een persoonlijk toelichtend gesprek?

En durf jij deze stap te zetten? op weg naar een NIEUWE TOEKOMST? onderneem dan VANDAAG nog actie.

3. traveller

traveller New Member

Lid geworden:
    22 aug 2010
    Leuk Bevonden:
    0

Als je graag ook een eindeloze geldstroom wilt gaan aantrekken, dan zal dit de meest belangrijke boodschap zijn die je ooit zal lezen.

Omdat mijn organisatie een explosieve groei doormaakt.

Zijn er nog steeds posities vrij voor Leaders?

Met veel doorzettingsvermogen en ambitie.Bent u geinteresseerd en wilt u graag een persoonlijk toelichtend gesprek?

En durf jij deze stap te zetten? op weg naar een NIEUWE TOEKOMST? onderneem dan VANDAAG nog actie.

eric.vanbergen@tiscali.nl

4. Bart Smalbrugge

Bart Smalbrugge New Member

Lid geworden:
    27 aug 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag werken in een safari park in afrika!! hoe kan ik dat voor mekaar krijgen

5. s.vd.broeck

s.vd.broeck New Member

Lid geworden:
    28 jan 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

ik ben een meid van 21 jaar en ben op zoek naar werk in het buitenland.
    Het liefste zou ik naar Afrika willen om daar te gaan werken. Ik heb zelf een juridische opleiding gedaan maar wil iets nieuws in me leven proberen..
    Kan iemand me erbij helpen weet niet waar ik moet zijn voor dit.

bedankt Gr. sanne

6. raphaelg1986

raphaelg1986 New Member

Lid geworden:
    22 feb 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik ben jongeman van 24 jaar en heb een Zuid Afrikaanse Vriendin, we hebben nu al een tijdje eeen relatie en nu hebben we veel moeite met het overzetten van haar opair visum naar een andere visum. Daarom leek het mij leuk en goed voor mijn ervarin om voor een jaartje of 2 te wonen en werken in zuid afrika.

Ik ben momenteel werkende als PHP Programmeur (maken van technische websites) en ben opzoek naar een baan (liefst in kaapstad)(western cape).

Ik heb niet echt een ervaring met werken in het buiteland, aanvragen van visums etc,
    dus weet ook niet zo goed hoe ik dit moet aanpakken, iemand enige tips of iemand die een online programmeur zoekt?

Alvast bedankt Raphael,

7. nicky_teeling

nicky_teeling New Member

Lid geworden:
    11 mrt 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een jonge, enthousiaste meid van 18 jaar, en wil graag een jaar in Afrika werken, ik dacht zelf aan een wildpark of school.
    wie kan me hiermee helpen?

alvast vriendelijk bedankt

8. Robin van de Wetering

Lid geworden:
    23 mrt 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik ben een jonge, ambitieuze jongen van 20 jaar oud. Mijn vader is afkomstig uit Namibiƫ en is opgegroeid in Zuid Afrika. Ook heb ik er familie wonen (in o.a. Milnerton). Graag zou ik zelf ook permanent willen vertrekken naar Zuid Afrika (regio Kaapstad - Stellenbosch) om te werken voor onbepaalde tijd. Ik zou in dit geval begin 2012 naar Zuid Afrika willen vertrekken.

Ik heb mijn MBO diploma ruimschoots binnen.
    Ook ben ik reeds een jaar actief geweest in een webwinkel, hierbij heb ik te maken met leidinggeven, verkoop, en de financiƫle administratie.

Om een werkvergunning aan te vragen dien ik uiteraard eerst werk te vinden in de regio Kaapstad/Stellenbosch

Wie heeft hier tips voor? Het mooiste lijkt mij om in de toerisme aan de slag te gaan, of als verkoper.

Alvast bedankt!

9. W. Assink

W. Assink New Member

Lid geworden:
    27 apr 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Mocht je op zoek zijn naar een leuk huis, appartement of gezellige studentenkamer in Kaapstad, kijk dan eens op http://huizenkaapstad.nl!

10. guidoh

guidoh New Member

Lid geworden:
    6 aug 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeiedag,

Ik ben een gemotiveerde, ambitieuze man van 21 jaar oud. en heb altijd van de natuur gehouden.
    Ikzelf ben nu net na 4 jaar het leger uitgestapt, in de hoop ooit te kunnen beginnen als volwaardig safari park ranger, of hier in nederland als boswachter.

Mijn hoop is dat er hier e.v.t nog plek voor is in afrika om hierin te kunnen starten ( ben niet in het bezit van doelgerichte certificaten op dit gebied ) ben fit en ambitieus en ik ga een flinke uitdaging nooit uit de weg.
    Zou graag willen horen wat mijn kansen hierin zijn om te beginnen in dit gebied? misschien dat er andere mensen zijn met ervaring hierin..

Alvast bedankt!

Guido

11. Mari_1983

Mari_1983 New Member

Lid geworden:
    28 mrt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi There,

Im a dutch woman (29) and i live in The Netherlands.
    Ive been in South Africa twice, for a total of 5 months (been doing volunteerwork in a Safari park).

I'd love to live and work in South Africa, preferable Port Elizabeth since ive got some friends there.

For example in a restaurant or hotel.

I'd also love to start my own B&B.

Who else would like to live and work in Port Elizabeth?

Let me know.
    Kind regards,
    Mari
    Willow1983@gmail.com

12. Priscil

Priscil New Member

Lid geworden:
    13 jun 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik ben een meisje van 20 jaar. ik heb altijd in de dierenrichting geleerd. en wil al zolang ik me kan heugen in afrika op een wild reservaat werken. alleen is het erg lastig om informatie te vinden over betaald reservaat werk. ik wil dat graag voor meerdere jaren gaan doen. Als iemand informatie heeft neem dan graag contact met me op via pris_nicolaas@hotmail.com Thanks!

13. Work and Travel

Work and Travel New Member

Lid geworden:
    4 nov 2014
    Leuk Bevonden:
    0
    Op zoek naar een leuke au pair baan in Zuid Afrika, ga dan naar www.aupairquest.com/au-pair-jobs/South-Africa . Families kunnen op deze site ook eenvoudig au pairs vinden die in Zuid Afrika willen werken: www.aupairquest.com/au-pair/South-Africa

Deel Deze Pagina