15 dagen vietnam

Discussie in 'Vietnam' gestart door Jolanda Poelakker, 5 apr 2011.

1. Jolanda Poelakker

Jolanda Poelakker New Member

Lid geworden:
    5 apr 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga samen met mijn vader voor 15 dagen naar Vietnam. We willen uiteraard veel zien, maar het reisschema moet wel te doen zijn..we gaan imeer samen, dus tijd voor even relaxing is wel fijn.
    We zijn enthousiast over Hanoi, Hoi An, Halong Bay, Mekong Delta, Saigon, de cu chi tunnels..We hebben geen idee wat haalbaar is..en wat absoluut de moeite waard is en wat te skippen. Zou je bijv. met 15 dagen beter alleen zuid kunnen doen? Dus geen Hanoi, Halong Bay en Hoi An?
    Ik ben zelf al jaren alleen wezen backpacken dus we willen wel alles zelf regelen..Misschien ook tips voor dingen die net buiten deze plaatsen liggen? 2 dagen relaxen?
    Bedankt alvast!
    Groet

2. liesje1982as@hotmail.com

Lid geworden:
    23 feb 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,
    Zelf ben ik een kleine 3 weken naar Vietnam geweest, dat was al behoorlijk haasten en plannen.
    In geval van 2 weken zou ik kiezen voor een deel, of alvast een vlucht van zuid naar noord (of visa versa) vast leggen, zodat je veel tijd bespaard.
    Nha trang skippen, is een strandplaats.
    Wat ik zeker de moeite waard vond, Ho chi minh, veel mooie/interessante museums.
    Een tour naar de mekong delta is echt aan te raden. Mooi gebied!
    Hoi an vond ik de leukste plaats, gezellig, strand dichtbij (3km fietsen) waar je kunt relaxen en natuurlijk het maken van maatkleding!
    We hadden een tour van nha trang naar hoi an. Was een leuke tour.
    Halong baai vond ik ook wel mooi, maar als je een gebied kiest zou ik voor het zuiden gaan.
    Op mijn website kun je wat foto's bekijken en een reisverslag lezen, misschien helpt je dat met kiezen www.elizabeth-ontheroad.nl

Heel veel plezier!

3. Paulientje

Paulientje New Member

Lid geworden:
    17 nov 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    15 dagen is echt te kort! Ik heb ruim 5 weken doorgebracht in Vietnam en vond dat al veel te kort! Heb veel backpackers ontmoet die echt al 3 maanden aan het reizen waren door Vietnam. het land is echt verschrikkelijk mooi en heeft veel te bieden!

Deel Deze Pagina