3-kamer appartement Kreta

Discussie in 'Kreta' gestart door schouwenaar_astrid, 18 jun 2010.

1. schouwenaar_astrid

schouwenaar_astrid New Member

Lid geworden:
    18 jun 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Wie kan ons een leuk 3-kamerappartement (twee aparte slaapkamers) aanraden in een niet te toeristische maar wel levendige plaats op Kreta.
    Wij zijn met 3 volwassenen en 1 kind van 4 jaar oud en willen in september 1,5 week gaan.
    Houden van een gemoedelijk complex met griekse sfeer en vlak bij een dorpje (loopafstand max. 1 km) wel een kinderzwembad en liefst een speeltuintje.
    En een centrale ligging voor uistapjes met een huurauto. Een heel verhaal, maar zal vast wel iemand zeggen: ja ik weet wel wat!!!
    Alvast bedankt.

Astrid

2. alferink

alferink New Member

Lid geworden:
    29 jan 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Astrid,

Wij zijn een paar keer in Mirtos geweest, zuid-oostkust. Een leuk grieks dorpje. Er is in het centrum een appartementencomplex met zwembad, villa Kastro heet het dacht ik. Als je kijkt op de site van interfact travel kun je het complexje zien.In september is het wel overal op Kreta dor en droog, maar de sfeer is er niet minder om.

3. alferink

alferink New Member

Lid geworden:
    29 jan 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    vergat ik nog te zeggen; ook op de site van Sunbudget.net vind je veel leuke en betaalbare accomodaties op heel Kreta. wij hebben vaker via hun geboekt, betrouwbaar internetbedrijfje met een kantoor in Mirtos,gerund door een nederlandse en duitse dame.

4. fam top

fam top New Member

Lid geworden:
    11 okt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi kijk hier !!
    Alles wat je zoekt!

http://www.gaia-bungalows.com/

Deel Deze Pagina