4 doden in 8 dagen bij berovingen in Fortaleza

Discussie in 'Fortaleza' gestart door f.lemson, 23 dec 2006.

1. john

john New Member

Lid geworden:
    25 dec 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    beste rik,ik zou zeggen lees het allemaal nog eens door.....

2. john

john New Member

Lid geworden:
    25 dec 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    beste rik, lees het bovenstaande nog eens door.misschien kun je dan je mouwen gaan spelden...punt....natuurlijk is er een veiling.ga trekken aan je conclusies.en ik zou zeggen???weet het niet meer....groetjes,dokkie......

3. Harmeister

Harmeister New Member

Lid geworden:
    22 mei 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo hoor je niets van die Dokwerker en zo spammed hij de boel vol met angst.

Fortaleza is een hele leuke vakantieplek. Net als iedere andere grote stad moet je gewoon bewust zijn van de gevaren en deze dus niet opzoeken. De toeristenplekken zoals het strand, de boulevard en het uitgaanscentrum zijn gewoon veilig. Alleen avonds/nachts gewoon de taxi pakken. Dat is alles.

Je zal een prima tijd tegemoet gaan Rik.

4. rik

rik New Member

Lid geworden:
    12 dec 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    nou bedankt allemaal voor de info allemaal. groetjes

5. wind_zaaier

wind_zaaier New Member

Lid geworden:
    15 jan 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste meneer Harmeister,

Ten eerste ben ik de enige echte Dokwerker (niet de taalblinde gek van de bovenstaande twee berichten onder mijn naam). Ik spamde de boel niet vol angst maar zei alleen lees het bovenstaande en trek je eigen conclusies. Veel suc6

6. djamerkx@home.nl

djamerkx@home.nl New Member

Lid geworden:
    7 jul 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Frans ik spamde je.Je had me plechtig beloofd niet meer te reageren.Je vind Fortaleza niets,en je mening mag je geven.Maar als je het niets vind,waarom dan constant onwaarheden en onzin verkondigen?Misschien heb jij slechte ervaringen gehad daar,maar Fortaleza is groot....Dus voor iedereen wat wils,wat je ook zoekt.Rik geloof me Brazilie is leuk,heel leuk.En gevaarlijk?nee dus,dat ligt helemaal aan je zelf.Het is niet gevaarlijker dan welke stad ook in Nederland.Veel plezier als je nog gaat....

7. Harmeister

Harmeister New Member

Lid geworden:
    22 mei 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Frans, je bent het toch wel met me eens dat het voor diegene die niet weten dat iemand anders onder jouw naam zit te posten het vreemd overkomt.

Vandaar ik reageerde.

Voor ieder heeft Fortaleza een andere uitwerking. Ik wou dat ik mijn eerste trip nog eens kon beleven. Wat een fantastische vakantie was dat dan.

Dus Rik, als je toch al plannen had gewoon lekker uitproberen. Europa heb je mogelijk toch al gezien.

8. wind_zaaier

wind_zaaier New Member

Lid geworden:
    15 jan 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste meneer Dave,

Vertel me welke onzin en onwaarheid ik heb verkondigd! Het enige dat ik gezegd heb is lees het bovenstaande en trek je conclusies. Beweren zoals jij doet dat Fortaleza veilig is op toeristenplaatsen, is onwaarheden verkondigen. Je kent de berovingen door straatkids wel neem ik aan. Het gaat echter verder: 4 weken geleden werd op Iracema een drugsdealer vrijwel tenmidden van de'feestgangers'geexecuteerd. Dat is geen onwaarheid maar een feit.Het spijt me voor je. Toch het beste voor het nieuwe jaar gewenst.

9. wind_zaaier

wind_zaaier New Member

Lid geworden:
    15 jan 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    By the way mijn naam is Frans maar niet de Frans van de originele posting. Dit om misverstanden te voorkomen.

-- EXTRA OPMERKING VAN MODERATOR --
    Waarom post je dan onder deze 3 namen:
    - Frans
    - dokwerker
    - Joepie
    ????

10. f.lemson

f.lemson New Member

Lid geworden:
    23 dec 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is beter dat ik (de Frans van orginele postings) me maar Frans2 noem. Je hebt gelijk met wat je zegt over de veiligheid. Minbuza (het ministerie van buitenlandse zaken)zegt het ook in reisadvies. In Fortaleza moet je gewoon goed opletten, wat niet wil zeggen dat je overal bang moet zijn.

11. dududu1976@yahoo.com.br

Lid geworden:
    11 dec 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je nu als toerist of als drugsdealer naar Fortaleza gaat, maakt toch een groot verschil.

Maar ik begrijp dat er dit jaar geen poedersuiker was voor de kerststol.

Fortaleza is meer dan praia de futuro, beira-mar en Iracema.

12. dududu1976@yahoo.com.br

Lid geworden:
    11 dec 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    De enige echte Eddie ;)

13. djamerkx@home.nl

djamerkx@home.nl New Member

Lid geworden:
    7 jul 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken je postings van het verleden nog dokwerker.Je bent alleen negatief over Fortaleza,dus ik vraag me af waarom je via deze site iedere keer weer in de negatieve belangstelling wil staan.Dat je ook onder joepie op deze site opereert was me ook al duidelijk....Zelfde stijl van schrijven en niet positief.Een eigen mening mag een ieder hebben natuurlijk.Ik kijk in ieder geval uit naar een positieve posting van je.Ook voor jouw veel positieve energie toegewenst voor het nieuwe jaar.

14. ferry100@hotmail.com

Lid geworden:
    23 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Dokwerker is gewoon een beetje deprie, en wij gaan gewoon weer met zijn allen naar Fortaleza, want als je je gewoon een beetje aan de regels houdt, 's nachts een taxi, kan je je weinig overkomen, en heb je een top vakantie, iedereen een goede jaarwisseling en in Forta tot 14 feb.

15. wind_zaaier

wind_zaaier New Member

Lid geworden:
    15 jan 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste moderator,

U trekt een conclusie die op grond van de u beschikbare informatie niet getrokken kan worden. Dat van eenzelfde computer meerdere namen komen betekent niet NOODZAKELIJKERWIJS dat dezelfde persoon de posting verzorgde. Ik bleef netjes ging niet schelden etc. Waarom u mij toch een ban heeft opgelegd is mij niet duidelijk. Ik verzoek u om de ban op te heffen.

16. wind_zaaier

wind_zaaier New Member

Lid geworden:
    15 jan 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Het wrnage is en dat blijkt uit deze posting dat u een computer 'straft' en niet de boodschapper!!!!

17. Sander

Sander Administrator
    Medewerker

Lid geworden:
    27 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    @Frans / Dokwerker / Joepie

In het verleden heb ik al eerder een ban opgelegd. Toch weer posten onder verschillende namen, boven in deze topic geef je dat zelf toe. Een ban is niet voor niets. Ondanks de ban kom je op d.m.v. andere mogelijkheden toch w

18. Danny@d-ann-y.be

Danny@d-ann-y.be New Member

Lid geworden:
    19 nov 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn broer is pas verhuisd naar Cidade 2000. Hij is getrouwd met een Braziliaanse. Wat moet ik mij daar bij voorstellen ?

19. Xadrez

Xadrez New Member

Lid geworden:
    14 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    In Fortaleza sterven dagelijks gemiddeld 2.14 inwoners door geweldsdelicten. Deze cijfers zijn ongeveer een half jaar geleden gepubliceerd in de Diáro do Nordeste krant.

Bovendien kent Fortaleza 38 levensgevaarlijke kruispunten waar je 's avonds maar beter door rood licht kunt rijden.

Één van de onveilgste wijken zijn idd:
    - jardim das Oliveiras
    - Praia do Futuro.

Het is maar dat u het weet!

20. sandernouwens

sandernouwens New Member

Lid geworden:
    21 feb 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Rik,

Tuurlijk! Maar gewoon niet gaan wandelen na 18.00 u in gebieden waar weinig mensen zijn. Pak een taxi om je te verplaatsen... zo simpel is het.

Verder geen goude kettingen, dure horloges en al dat soort zaken. Hier mag je dan de bink zijn, da

Deel Deze Pagina