4 doden in 8 dagen bij berovingen in Fortaleza

Discussie in 'Fortaleza' gestart door f.lemson, 23 dec 2006.

1. marcosentombre

marcosentombre New Member

Lid geworden:
    31 dec 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan een ieder.
    Tja er zijn plekken op de wereld waar je beter niet kunt gaan wonen, Johannesburg, Mexico city, Irak, Israel, etc. Daar moet je ieder moment van de dag op je hoede zijn. We hoeven trouwens niet zo ver weg te gaan, Bijlmer, Rotterdam Zuid en nieuw in de lijst Antwerpen.

Deze stad (lees Brazilie) in de verkeerde wijken, na zonsondergang en verlaten straten.
    Heb zelf in deze situatie gezeten (meerdere malen zelfs)
    Tip: geef wat ze willen en als je het niet begrijpt geef je je geld gewoon, klaar.
    Stop altijd wat extra geld in je sok voor noodgevallen.

Tip2: Neem altijd taxi, paar reais sparen? Niet doen. Huur je auto? Dan doorrijden bij stoplicht s'avonds, voor niemand stoppen, bij thuiskomst deur open auto naar binnen en meteen iemand de deur dicht laten maken bij inrijden. Geloof me, ik heb op Rua de Futuro een jaar gewoont.

En dan als laatste, we moeten het wel in ons achterhoofd houden, maar denk ook eens aan de 48 doden die zijn gevallen bij het Kerstfeest, waarvan 10 vermoord. En wat er vanavond staat te gebeuren op het strand spektakel waar de twee rivaliserende delen van de stad elkaar gaan treffen.
    Hier zijn we wel welkom, maar beter om niet te gaan omdat de politie onze veiligheid niet kan garanderen.

Tja.....trek de conclusie zelf maar

2. debby

debby New Member

Lid geworden:
    18 jan 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    he mensen ik heb net mijn fakantie geboekt
    naar fortaleza braziel hotel vila gale
    ik wort nu wel en betje bang van al die verhaalen die ik nu net alemaal lees!
    kan een van juie mij vertellen of het echt wel zo onvijlig is zo als de meest beschijven
    groetjes debby.

3. debby_jive

debby_jive New Member

Lid geworden:
    18 jan 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    he mensen ik heb net mijn fakantie ge boekt
    naar fortaleza braziel hotel vila gale
    ik wort wel een beetje bang van al die verhaalen die ik nu net lees
    kan een van julie mij vertellen of het echt zo onfijlig is zoals julie het beschrijven?
    wand ik ga nu niet echt met een gerust hart op fakantie grietjes debby.

4. Sam1980

Sam1980 New Member

Lid geworden:
    20 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2,5 jaar in fortaleza gewoond en nooit ergens last van gehad,zou misschien ook kunnen komen ,omdat ik juist niet naar plekken ging waar alle toeristen zitten,dat trekt criminelen aan.

5. Djan

Djan New Member

Lid geworden:
    15 apr 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Fortaleza is overal echt gevaarlijk voor toeristen.
    Prostitues lopen met slaap pillen.
    Taxi cheuffeuren zijn meestal berofers.
    Alles is veel duurder dan in NL

Deel Deze Pagina