Advies reis West Canada juli 2015

Discussie in 'Canada' gestart door wendyp, 11 feb 2015.

1. wendyp

wendyp New Member

Lid geworden:
    11 feb 2015
    Leuk Bevonden:
    0
    Na in 2013 een rondje Phoenix-San Diego te hebben gemaakt, willen we in 2015 naar Canada. We hebben inmiddels tickets geboekt van Vancouver naar Calgary (20 dagen). Nu gaan we verder met het plannen van onze reis en het boeken van hotels. Hieronder een rondje (vrij standaard maar we willen graag de belangrijke dingen bezoeken). We reizen met onze twee kinderen van 14 en 18 jaar. Alle reacties zijn welkom! Ik merk nu overigens met het plaatsen dat ik nog een dag ergens moet skippen, heb me vergist in terugreis waar een dag bijkomt.. Waar kunnen we dit het beste doen?
    Bedankt voor de reacties!

Dag 1 (13 juli) vlucht Amsterdam-Londen-Vancouver
    dag 2 Vancouver
    dag 3Vancouver (ophalen auto?)
    dag 4 Vancouver – Victoria
    dag 5 Victoria
    dag 6 Victoria – Tofino/Ucluelet
    dag 7 Tofino/Ucluelet
    dag 8 Tofino/Ucluelet – Campbell River
    dag 9 Campbell River
    dag 10 Campbell River – Whistler
    dag 11 Whistler
    dag 12 Whistler – Wells Gray National Park
    dag 13 Wells Gray National Park /(Clearwater???)
    dag 14 Wells Gray National Park – Jasper
    dag 15 Jasper
    dag 16 Jasper – Lake Louise
    dag 17 Lake Louise – Banff
    dag 18 Banff of Canmore
    dag 19 Banff of Canmore – Calgary
    Dag 20/21 Calgary (vertrek 1 augustus in de avond)-Londen-Amsterdam (aankomst 2 augustus in de avond)

2. Jos64

Jos64 New Member

Lid geworden:
    8 jul 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Wendy,

Ik heb jouw route ook reeds op het Canada Plaza gelezen en zie dat je de route al voor een deel aangepast hebt, maar nog steeds via Victoria naar Tofino wilt rijden. Natuurlijk is er niks mis met een bezoek aan Victoria en de Inner Harbour is een mooie plek om een halve dag rond te wandelen en misschien nog een boottocht te maken of een rondvlucht te maken met een watervliegtuig, maar om dan vervolgens een lange rit te maken naar Tofino voor een bezoek van slechts 1 dag maakt de route wat gehaast. Eigenlijk zou je een keuze moeten maken tussen Victoria en Tofino om meer rust in je route te krijgen, maar als jullie deze route als zodanig willen rijden is het te doen. Zonde om te lezen dat jullie een lange overstap hebben op London en dan pas laat terug gaan komen op Schiphol.

Jos

3. Henri Kiewiet

Henri Kiewiet New Member

Lid geworden:
    13 sep 2015
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Wendy

Ik lees jullie reis graag zou ik wat tips willen over hotels die jullie hebben geboekt en waar jullie deze hebben geboekt bv Experia
    Wij willen deze reis in juli 2016 doen met onze dochter van 12 jaar
    En misschien wel overige tips van deze reis
    Groetjes,

Henri

Deel Deze Pagina