Advies Siem Reap verblijf en tour

Discussie in 'Cambodja' gestart door Danny v/d S, 10 feb 2010.

1. Danny v/d S

Danny v/d S New Member

Lid geworden:
    9 feb 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    In mei wil ik onder andere Siem Reap aandoen en Angkot Wat bezoeken. Ik dacht 2 dagen met een gids en eventueel een dagje Mekong varen.

Maar nu zie ik zoveel touroperators die dat kunnen plannen, dat ik mij afvraag of iemand een lokaal iemand weet die dit goed doet voor een normale prijs?

Ook zoek ik een leuke bungalow of hotelletje, niet te fancy maar wel schoon met leuk personeel.

2. roynaldinho@hotmail.com

Lid geworden:
    16 mrt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen, zoek even naar lotus lodge, erg leuk en niet duur.
    Verder moet je gewoon zelf ankor bezoeken, alles is erg makkelijk zelf op je fiets of eventueel met de tuktuk.

3. Guest12865

Guest12865 New Member

Lid geworden:
    19 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf in het passaggio hotel gezeten met een zwembadje ,2 minuten van centrum prima kamers .

Kamers in het Jimsplace gezien ,net nieuw erg fraai voor toen $12 p.n.

Als je een tuktuk driver aan spreekt brengt hij je oon naat Angor Wat , ja kan makkelijk alles zelf doen , heb je er 1 die goed engels kan ,kan je een tour met hem doen

4. corenwilna

corenwilna New Member

Lid geworden:
    2 jun 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn vrouw en ik gaan in februari een week naar Cambodja. Wij vliegen van Bangkok naar Phnom Penh en weer terug.
    Wij blijven twee dagen in Phnom Penh. Een dag later gaan wij naar Siem Reap. Aldaar blijven wij weer twee dagen. Na deze twee dagen gaan wij weer terug naar Phnom Penh.Heeft iemand nog tips voor ons verblijf in PP. Ook hebben wij een vraag over de boottocht en of een busreis naar SR. Wij willen een dag in SR naar de Wat Angkor. Heeft iemand een idee op welke manier wij de andere dag door kunnen brengen?

5. gemuteerdgummetje

gemuteerdgummetje New Member

Lid geworden:
    28 apr 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hadden 1 dag een gids en 1 dag zelf met een tuk-tuk man. Die combinatie beviel erg goed. Gids heeft als voordel dat hij erg veel weet en de tuk-tuk man is goedkoop en brengt je overal heen waar je wilt. Kijk evt hier voor onze reis:
    http://www.larsenlinda.com/2009/07/dag-22-de-tempels-van-angkor.html

6. jacco.

jacco. New Member

Lid geworden:
    12 okt 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Jan 2012 willen wij heel graag naar Siem Reap. Natuurlijk om de angkor wat te bezoeken.
    Wat kunnen wij het beste doen..iets vanuit huis boeken (tour) of gewoon hotel boeken en daar een gids zoeken die ons van alles verteld? Op Siem reap vliegen vanuit bangkok is duur...is het beter op op phom penh te vliegen en hoe kom ik dan met bagage in seam reap?

7. Jeroentje

Jeroentje New Member

Lid geworden:
    2 feb 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 3 dagen naar de tempels geweest. Je kunt een 3 dagen pas kopen voor de prijs van 2. De eerste dag zijn we met een gids geweest en daarna 2 dagen zelf alleen met een Tuk Tuk. In 1 dag kun je alle belangrijke tempels zien en dan de andere dagen de minder bekende. Eigenlijk zijn de minder bekende tempels misschien wel interessanter omdat er weinig toeristen zijn en ze nog niet gerenoveerd zijn. De tourguide die we hadden heet KK we vonden hem op de volgende web pagina.

http://www.globaltravelmate.com/asia/cambodia/siem-reap/siem-reap-tours/2232-siem-reap-tour-guide-kk.html

8. jacquelinevz

jacquelinevz New Member

Lid geworden:
    1 sep 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    ghallo
    wij gaan 2 maanden rondtrekken in thailand en willen een uitstap van enkele dagen tot 1 week maken naar cambodja
    maar bh dat pong pheng een bekende stad is en dat je het Angkor wat gezien moet hebben , dat er de killing fields zijn en dat het op de mekong varen ook een must is als je in cambodja bent ,verder weet ik niets van hoe er te komen vanuit thailand , wat het prijsniveau is of er schone goedkope guest housen zijn en of je ter plekke als je de taal niet spreekt , ook van alles kunt regelen zonder afgezet te worden
    ik ben blij mett alle informatie
    bij voorbaad bedankt jacqueline v z

Deel Deze Pagina