All inclusive of toch niet?

Discussie in 'Bali' gestart door martinerijksen, 8 mei 2010.

1. martinerijksen

martinerijksen New Member

Lid geworden:
    8 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste allemaal,

Ik heb een vraag, ik wil graag augustus/september met mijn vriend naar Bali, mijn vraag is wie er al een aantal keer naar Bali geweest is, wat aan te raden is en of All Inclusive de moeite waard is? Ik hoor van verschillende mensen om mij heen dat je goedkoop en goed kunt eten buiten het hotel.
    En hoe zal het weer in die periode zijn?

Graag jullie reacties!
    Alvast heel erg bedankt!!

Groetjes,
    Martine

2. koekie

koekie New Member

Lid geworden:
    7 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi
    zijn al een paar keer in bali geweest en gaan ook dit jaar weer.
    het weer is altijd goed geweestt, leker warm en heel soms een bui met warme regen en zo weer voorbij, 's avonds ook altijd lekker warm.
    In principe ga je buiten het hotel eten, al is het voor de gezelligheid, maar daarnaast ook voor de prijs en variatie. Het eten is spotgoedkoop(echt)en ook taxi om bv bij een restaurant te komen is absoluut niet duur. Wel prijs afspreken en vasthouden aan prijs die normaal is(kom je zo te weten) Als chauffeur een hogere prijs vraagt zeg je tidak en loop je door, dan zal hij 9 van de 10 keer akkoord gaan met normale prijs.
    all inclusive zou ik niet adviseren, tenzij je de hele dag flink wilt drinken.......
    Gezelliger is 's avonds er op uit gaan. drankjes zijn niet zo goedkoop als eten.

3. mau

mau New Member

Lid geworden:
    12 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorig jaar naar Bali geweest. Ik zou geen all inclusive doen. Het eten buiten het hotel is spotgoed.

4. liesje1982as@hotmail.com

Lid geworden:
    23 feb 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen all inclusive! het eten is spotgoedkoop. Maar vooral is het echt heel erg lekker! Overal zijn wel restaurants waar je gezellig kunt zitten.
    Geniet van julli vakantie.

groeten elizabeth
    www.elizabeth-ontheroad.nl

Deel Deze Pagina