alleen reizen Suriname

Discussie in 'Suriname' gestart door qBlueqEyes, 1 nov 2007.

1. qBlueqEyes

qBlueqEyes New Member

Lid geworden:
    8 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen of het goed te doen is om alleen door Suriname te reizen?

Daarnaast ben ik op zoek naar een vrijwilligersproject in ditzelfde land. Heeft iemand goede tips?

Renate

2. cgrotewal

cgrotewal New Member

Lid geworden:
    22 apr 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen reizen in Suriname is heel goed te doen en veel goedkoper dan wanneer je iets laat organiseren door een reisbureautje. Je moet natuurlijk wel wat tijd en energie steken in het uitzoeken van reismogelijkheden en zo, maar ga je met een reisbureautje dan is het ook niet zo dat je je vandaag aanmeldt en morgen wegkunt. Jammer dat we je bericht nu pas lezen, je bent misschien al weg?

3. peter.reinders

peter.reinders New Member

Lid geworden:
    8 mei 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    D-trips maakt het veelal mogelijk om met zijn tweetjes toch een uitvoerende trip gedaan te krijgen terwijl andere reisbureautjes én duur blijven én het pas mogelijk maken vanaf een 4 personen aanmelding. Samen met mijn collega hebben we prettige ervaringen met D-trips gehad : een bepaalde dag plannen en samen met D-trips de trip op een nog goedkopere wijze (dan de site aangeeft) organiseren en meteen op trip gaand ! Ze zijn te vinden via de site http://home.tiscali.nl/onderdak/ Ook een fijne vakantie zo !

4. Meet Suriname

Meet Suriname New Member

Lid geworden:
    13 dec 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk om te horen dat je naar Suriname komt (of bent geweest). Als je nog gaat naar Suriname dan is zelf trips maken misschien iets voor jou.

We hebben voor avonturiers, zoals jij, die zelf trips willen maken de internetwinkel www.meetsuriname.com ontwikkeld. Hier kun je TripperGuides met inside informatie over een gewenste trip vinden en kopen en zo profiteren van gigantische besparingen.
    Een TripperGuide is een overzichtelijke gids welke jou alle informatie geeft die je nodig mocht hebben om dezelfde trips te kunnen beleven, zoals bij tourorganisaties, echter met volledige vrijheid om je trip in te vullen zoals jij wilt.

Mocht je in de buurt zijn, kom eens langs. Er is zoveel te beleven...

Groeten uit Paramaribo,

Meet Suriname - Vet besparen en meer avontuur!
    Sidney en Miranda.

5. anoniem natuurlijk

anoniem natuurlijk New Member

Lid geworden:
    16 mei 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste lezer,

In het kader van mijn afstudeerscriptie wil ik jullie vragen om een enquête in te vullen. Het neemt hooguit 5 minuten van jullie tijd in beslag. Het heeft betrekking op toerisme naar Suriname. Het is belangrijk dat de behoeftes en gedragingen van degenen die Suriname bezoeken in kaart worden gebracht, zodat bedrijven in Suriname daar beter op kunnen inspelen.

Door op de onderstaande link te klikken, kom je op de pagina voor het invullen van de enquête.

http://www.thesistools.com/?qid=83725&ln=ned

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Juan C. Sam-Sin

6. jflammers

jflammers New Member

Lid geworden:
    14 jul 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    ... Vraagje:

Ik ben van plan om in november naar Suriname te gaan en dan wil ik graag de amazone door en dan door naar brasilie en eindigen in rio... is dit goed te doen met nachtbussen?

Deel Deze Pagina