Australie / Nieuw-Zeeland jan 2011

Discussie in 'Reisgenoten gezocht' gestart door marjoleindelouw, 18 okt 2010.

1. marjoleindelouw

marjoleindelouw New Member

Lid geworden:
    18 okt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Ik zoek een reisgenootje (of meerdere) om samen door Australië en/of Nieuw-Zeeland te reizen. Ik wil graag begin of halverwege januari 2011 vertrekken uit Nederland en voor een periode van 4 a 5 maanden. Als je korter wilt gaan, dat maakt niet uit. Ik zou het al erg gezellig vinden als ik in het begin een reisgenootje heb! Verder heb ik er geen problemen mee als het reistempo eventueel hoger ligt als je een kortere periode gaat, ik ben vrij actief en wil graag veel zien!
    Verder ben ik 22 jaar en net afgestudeerd. Concrete plannen voor wat ik precies wil zien heb ik nog niet, maar de Oostkust van Australië en een paar dagen outback spreken mij het meest aan.

Ik sta open voor andere reisplannen en ideeën, dus alle reacties zijn welkom!

Groetjes,
    Marjolein

2. anne.v.d.velden

anne.v.d.velden New Member

Lid geworden:
    25 nov 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeej,

Ik lees net je berichtje en je verhaaltje sprak mij wel aan, vandaar dat ik even iets laat horen. Ik ben zelf van plan om begin maart naar Australië te vertrekken en mij lijkt het ook heel leuk om reisgenootjes te hebben. Ik ben ook 22 en net afgestudeerd.Ik ben op dit moment nog flink aan het sparen. Ook ik heb nog geen concrete plannen, maar mijn bedoeling was om 3 maanden weg te gaan en langs de Oostkust te reizen. Wat zijn jouw plannen op dit moment? Het lijkt mij zo'n fantastische ervaring en ik heb dr echt ontzettend veel zin in! Ik hoop snel iets te horen!

Groetjes Anne

Deel Deze Pagina