auto huren in Amerika

Discussie in 'Verenigde Staten' gestart door reisfan, 15 dec 2008.

1. reisfan

reisfan New Member

Lid geworden:
    10 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

wie heeft er goede tips over autoverhuur in de VS?
    ik wil deze zomer langs de Westkust trekken (van Seattle naar San Diego) en ben op zoek naar een goedkope huurauto.
    ik heb gehoord dat easyjet nu ook auto's verhuurd: www.easycar.nl, en ik vroeg me af of iemand hier al ervaring mee had?

alvast bedankt voor jullie reacties!

2. marietje4433

marietje4433 New Member

Lid geworden:
    2 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Wij gaan in april naar florida en ik heb gewoon autoverhuurd via Hertz gedaan. Als je lid bent vd anwb heb je een kortingsnummer en dan krijg je hele mooie prijzen met veel verzekeringen inbegrepen.
    En... des te vroeger je boekt, des te goedkoper het is.

Succes!

3. Annie Folman

Annie Folman New Member

Lid geworden:
    22 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Wij zijn afgelopen september naar West Amerika geweest en hebben bij Alamo een auto gehuurd. Erg goed en niet duur.

Wij hebben nog een annual pas beschikbaar voor de N.P.parken, o.a. Yosemite, Grand Canyon, Bryce Canyon e.a. Deze is een jaar geldig, dus nog tot eind september 2009. Wij hebben daar 80 dollar voor betaald en zouden er graag 30 euro voor willen hebben.

Gr. Annie

4. guidosparreboom

guidosparreboom New Member

Lid geworden:
    7 jun 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo
    Wij zoeken nog een pas voor de nationale parken geldig tot eind sept. Zijn deze niet op naam ?

5. Kim Lantinga

Kim Lantinga New Member

Lid geworden:
    24 jun 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo

Ik heb een waardebon van sunny cars waarmee je 7 dagen een minibus kunt huren t.w.v. max 370 euro. Ik heb zelf geen rijbewijs dus heb er niks aan. Hij is geldig tot 20 juni 2010. Als je interesse hebt hoor ik het wel.

6. topper@lwd.tweakdsl.nl

Lid geworden:
    6 jul 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo
    annie tot wanneer is die pas geldig wij gaan vqan 13 sep.tot 26 sep. 2009 naar california en navada tot horens ri

7. Mark Blankenvoort

Mark Blankenvoort New Member

Lid geworden:
    30 jan 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt de beste deal krijg je bij de huurbroker Sunny cars (Duits bedrijf). Alle prijzen zijn in Euro's en zijn inclusief alle verzekeringen, belastingen en toeslagen. Hier de link: https://partner.sunnycars.nl/ak/2916694/

Deel Deze Pagina