auto huren vanuit Nederland

Discussie in 'Portugal' gestart door mdebruin151@versatel.nl, 28 apr 2008.

1. mdebruin151@versatel.nl

Lid geworden:
    28 apr 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij gaan op 5 mei naar Alagoamar in Albufeira voor 8 dagen en hebben bij het reisbureau een auto geboekt.Bij de boeking van de reis kun je direct een auto huren voor de gehele periode.Wij hebben dat gedaan.Maaaaar het autoverhuur bedrijf (Epi Rent A Car) belooft je de gehele periode,maar je krijgt er maar 6.Het reisbureau kan hier niets aan doen,dat zijn de regels van het auto verhuur bedrijf.Epi Rent A Car levert nl af op de dag na aankomst en komt de auto weer op de vertrekdag om 10 uur ophalen.6 dagen dus maar en je betaalt voor 8 dagen.Wij hebben hier een flinke kater van en doen het nooit meer!!!!
    Dit is gewoon misleiding en je kunt het niet meer annuleren.

2. wereldreiziger

wereldreiziger New Member

Lid geworden:
    10 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    over autoverhuur gesproken - wie heeft er erevaring met www.easycar.nl?

3. ook

ook New Member

Lid geworden:
    13 feb 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    als je op het vliegveld aankomt en je loopt naar de informatiebalie en je vraagt hoe je aan een huurauto komt, bellen ze zo'n bedrijf en binnen een kwartier staat zo'n man met je auto op het vliegveld en veel goedkoper dan wat je in nederland betaald.
    Terug breng je de auto naar het bedrijf en vraagt of ze je even op de luchthaven af willen zetten.
    Althans zo doe ik dit in lissabon.

4. Sagni

Sagni New Member

Lid geworden:
    18 mrt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Direct eigen risico afkopen! Band vervangen of steeninslag is duurder en komt door sommige slechte wegen vaker voor dan dat je denkt.

5. jolapet

jolapet New Member

Lid geworden:
    14 feb 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je wilt mag je even contact met mij opnemen.
    Peter Diks
    tel.06.53483992

6. Stefan Nagel

Stefan Nagel New Member

Lid geworden:
    2 mei 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

Ik en mijn vrouw hebben goede ervaringen met een "broker". Ze schijnen echt goedkoper te zijn en bieden meestal een complete verzekering aan. Wij zijn al jarenlang trouwe Portugal fans en komen iedere zomer weer. Wij hebben eerst altijd bij auto-europe geboekt, tot dat we een keer een schade kregen. De afwikkeling heeft ons veel bloed zweet en tranen gekost.

Jaar daarna overgestapt naar www.cardelmar.nl. En daar nooit problemen gekend, zelfs de prijzen waren daar net iets scherper. Vorig jaar helaas een kleine parkeerschade gehad, maar alles netjes en snel afgehandeld zoals het hoort. Oh ja, wij hebben via cardelmar gehuurd met Drive on Holidays en Interrent. Succes!

Grtjes,

Stefan

Deel Deze Pagina