Azie - Australie 2009/2010

Discussie in 'Reisgenoten gezocht' gestart door Madeleijn, 23 jun 2008.

1. Madeleijn

Madeleijn New Member

Lid geworden:
    23 jun 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi!

Ik zoek een reismaatje of mee samen te reizen vanaf begin 2010. 2009 zal ik klaar zijn met school, en zou graag vanaf begin 2010 vertrekken. December/januari. Ik weet dat ik er vroeg bij ben, maar beter te vroeg dan te laat.

Ik heb geen concrete plannen, maar zeker wel ideeen en dromen. Graag zou ik eerst een maand of 3 willen werken in Azie en vervolgens voor 3 of 4 maand op doorreis gaan langs de Australische kust.
    Het punt is, ik heb een reismaatje nodig. Ikzelf ben dan net 18 en zoek dan iemand waarmee het klikt en waarbij het leeftijdsverschil niet te groot is.

Ben erg benieuwd naar reacties. Wees niet bang je eigen reisplan voor te leggen, ik sta open voor alles!

Groetjes Madeleijn.

2. jasmijn86

jasmijn86 New Member

Lid geworden:
    18 jan 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo!
    Ik zou graag naar Australië gaan om te backpacken. Helaas kan ik maar een korte periode: max 2 maanden. Ik zou graag langs de oostkust trekken, de outback een paar dagen zien en een treintraject afleggen. Ik zou graag veel van het dierenleven zien, gaan hiken en veel zien. Ik ben 22 jaar oud. Geheel onervaren qua reizen. Ik weet niet of onze wensen/duur van de reis op elkaar aansluiten, maar ik dacht: ik reageer gewoon. Je kunt me altijd mailen: jasmijn86@hotmail.com voor verdere vragen etc

3. Maloe

Maloe New Member

Lid geworden:
    26 jan 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Madelijn!

Ik denk er ook over om begin 2010 naar Australie te gaan om te werken en te reizen. Het lijkt mij leuk om met iemand samen te gaan, maar van mijn vriendinnen heeft niemand echt dezelfde plannen. Ik doe dit jaar mijn gymnasium eindexamen dus ben volgend jaar ook 18. Misschien kunnen we mailen om ideeën uit te wisselen? Laat maar weten, ik ben benieuwd :D

Groetjes, Maloe

4. noor_ploempje

noor_ploempje New Member

Lid geworden:
    15 sep 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee!
    Ik ben van eind januari tot eind maart in India waar ik vrijwilligerswerk ga doen. Daarna wil ik ook graag gaan rondreizen in Azie, het liefst Thailand/Cambodja/Laos maar andere landen spreken mij ook aan, eigenlijk maakt het me dus niet zo veel uit!

Vroeg me af of jij tegen eind maart ook nog ergens in Azië zit? Misschien zouden we wel een deel samen kunnen reizen dan.

Ik ben trouwens ook 18 jaar, wordt in november 19. Heb afgelopen jaar examen gedaan en ga volgend jaar studeren. Dit jaar ga ik dus reizen en werken om alles te kunnen betalen!

groetjes,
    Noor

5. meliz83

meliz83 New Member

Lid geworden:
    13 okt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Het is al eent ijd geleden dat jullie berichtjes hebben geplaatst zijn jullie toevallig nog opzoek naar reisgenootje???grtjes melissa

6. marjoleindelouw

marjoleindelouw New Member

Lid geworden:
    18 okt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi,

Ik weet niet of de datum (vooral het jaartal) die deze site aangeeft goed is, maar ik ben ook van plan om begin of half januari naar Australie en Nieuw zeeland te gaan. Ik ben 22 en net afgestudeerd. Heb je ondertussen al reisgenoten gevonden en zo ja, sta je nog open voor nieuwe reisgenoten?

Groetjes,
    Marjolein

Deel Deze Pagina