Bali in Februari

Discussie in 'Bali' gestart door Marion Kusters, 27 aug 2009.

1. Marion Kusters

Marion Kusters New Member

Lid geworden:
    27 aug 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hai Baliliefhebbers,
    Wij willen in februari naar Bali, voor het eerst. Het is dan regenseizoen, is er dan verschil in noord oost zuid west Bali?
    Of maakt het niet uit waar je zit. Zo nee waar zijn de mooiste stranden?
    Graag reactie,
    Gr. Marion

2. Wim Ankon�

Wim Ankon� New Member

Lid geworden:
    13 sep 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij gaan al een paar jaar achtereen in februari naar Bali.
    We verblijven dan in Tuban, tussen Kuta en het vliegveld.
    Het is wisselend,maar tot nu alleen buien.
    Niet zoals hier maar stevige maar voornamelijk prachtig weer.
    Dit keer vertrekken we eind januari, zelfde plaats.

3. daniella loonen

daniella loonen New Member

Lid geworden:
    28 apr 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    zoek je nog een huis?? Wij hebben een huis in Kuta met 2 slaapkamers, 2 badkamers, woonkamer met keuken en eetkamer. Vanaf € 450 per maand!

4. made

made New Member

Lid geworden:
    12 jan 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Marion Kuster,

Ik heb een tip voor u. voor het eerst naar bali te komen, het is goed in sanur verblijven. het ligt in het zuiden van Bali. en dan van af sanur kun u naar noorden of oosten bekijken met voledag excursie doen. meer informatie laat mij vragen a.u.b

groeten

made

5. dianneschreur

dianneschreur New Member

Lid geworden:
    12 feb 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo wij willen volgend jaar met 6 volwassenen 1 ouderpaar en 4 kinderen van rond de 20/26 jaar naar bali.bij deze groep zitten ook 2 duikers,wie kan mij tips geven welk deel van bali ik moet nemen en welk hotel er geschikt is we zijn ons nu dan ook goed aan het voorbereiden dus dubbel pret

6. Harry Koetsier

Harry Koetsier New Member

Lid geworden:
    15 mrt 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik , man 62 jaar wil van half januari t/m half maart 2012 op Bali overwinteren en zoek een huis met Wifi en airco en 2 slaapkamers van een particuliere aanbieder.Het huis of evt. appartement hoeft niet in het drukste gedeelte te liggen maar ook niet in de middle of nowhere want ik heb genoeg van deze Hollandse WINTERS !!!

7. betty en fred

betty en fred New Member

Lid geworden:
    18 aug 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Dianne,

Lovina is een mooie plek om te verblijven en te duiken. Je hebt er div. hotels maar wanneer je langer gaat is een homestay een goedkoper alternatief(tussen 10 en 20 euro per kamer, ongeacht hoeveel personen/vaak 2 per. kamers). Kijk onder homestays Bali op het internet. Soms kan echter een vliegticket incl. verblijf goedkoper zijn.
    Een retourticket kost plm. 800 euro p.p.
    Vaak zijn er voor een verblijf van 10 dgn incl verblijf al aanbiedingen voor dezelfde prijs. Veel plezier gewenst. Bali is zeker de moeite waard.

Deel Deze Pagina