Bezoek Cairo met vliegtuig

Discussie in 'Hurghada' gestart door Trui, 4 dec 2011.

1. Trui

Trui New Member

Lid geworden:
    4 dec 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

Wij (2 personen, 31 en 37) geaan in maart naar Hurghada. We willen (als alles er rustig is tenminste) erg graag een excursie maken naar Cairo. De reis per bus vinden we echter te lang duren. We denken er daarom over, om een binnenlandse vlucht te nemen. Op dit forum lees ik dat je die het beste kunt boeken via EgyptAir, maar de prijzen vallen me toch tegen. Ook al kies ik Egypt i.p.v. Netherlands.

Heeft iemand tips voor ons? En kan iemand ons vertellen wat de kosten zijn voor een excursie per bus?

Bedankt alvast

2. Miriam Kok

Miriam Kok New Member

Lid geworden:
    24 okt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Trui,

Leuk dat jullie in maart 2012 naar Egypte komen en ook van plan zijn om Cairo te bezoeken.

Op dit moment staan er - bijvoorbeeld op 13 maart 2012 - retourtickets tussen voor 80 euro per persoon en goedkoper gaat het ook niet meer worden.

Wij doen zelf geen busexcursies vanuit Hurghada naar Cairo omdat het met zo'n 7 uur one way rijden sowieso mét overnachting in Cairo wordt en dan ben je met een dagexcursie met een binnenlandse vlucht vrijwel even duur uit en het is een stuk relaxter.

Als je me een mailtje stuurt brengen we je graag - geheel vrijblijvend - een offerte uit voor een dagexcursie naar Cairo met het vliegtuig.

Vriendelijke groet uit Luxor,
    namens Kingfisher Tours,

Miriam Kok

3. Rehab

Rehab New Member

Lid geworden:
    27 feb 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Mochten mensen meer informatie willen dan kunnen jullie altijd bij Abdel Fattah El Nawawy telefoon : 0020235684161 / 62 of email : fatah_nawawy@hotmail.com / Sherif Hussein telefoon : 0020176331009

http://www.available-travel.com/

U mag mij ook mailen als u liever in het nederlands advies wilt.

Deel Deze Pagina