bingo hotels in natal

Discussie in 'Natal' gestart door elizabeth, 11 feb 2010.

1. elizabeth

elizabeth New Member

Lid geworden:
    11 feb 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo
    wie heeft er ervaring met bingo hotels in natal?
    zo,ja,is het aan te bevelen?
    en is dan beter all-in, of logies ontbijt?
    wij willen binnenkort verterekken,dus wie kan mij snel wat informatie verstrekken.
    groetjes Els

2. paul

paul New Member

Lid geworden:
    27 feb 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Els,
    Ik heb in 2006 bingo geboekt voor 400 euro geloof ik. Was geweldig we hadden een leuk hotel in ponta negra, alles was goed verzorgd.Zeker alleen maar logies en ontbijt boeken. Je wilt toch niet in het hotel blijven. loop naar t strand laat een caparihna voor je maken en ga lunchen langs de boulevard. Alles is veel goedkoper dan hier. Ik vertrek over een maand weer, ben eens benieuwd hoe het er nu is.
    groetjes Paul

3. ndrs

ndrs New Member

Lid geworden:
    5 apr 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zal inmiddels wel geweest zijn,maar wij hadden eind nov.2009 met Fly Brasil een fly bingo 9 dagen geboekt.
    We kwamen in Ponte Negro in hotel Morro do Careca terecht.Heel goed bevallen.Alleen kregen we een standaard kamer en hebben bij betaald voor balkon met zeezicht anders kijk je alleen tegen een kale muur op.Verder prima ligging aan het strand,vlak bij de winkeltjes en restaurantjes.Heerlijk ontbijt met verse sapjes veel fruit enz.Gaan nu van 22 juni t/m 7 juli rondreis zuid met verlenging maken.
    En je raad het al weer Fly bingo geboekt.Hoop weer in hetzelfde hotel te komen.

Deel Deze Pagina