bodrum kopen van appartement of villa

Discussie in 'Bodrum' gestart door van elst ivan, 11 feb 2007.

1. van elst ivan

van elst ivan New Member

Lid geworden:
    11 feb 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    we zouden graagwat reacties horen van mensen
    met ervaringen van het kopen van villa's en
    appartementen in en rond bodrum.

2. Paul Strietman

Paul Strietman New Member

Lid geworden:
    15 feb 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Ivan,
    Wij hebben sinds enkele jaren een huis in Gundogan,een klein havenplaatsje zo,n 20km. ten n.w. van Bodrum,heerlijk rustig,maar toch dichtbij het drukke Bodrum.De bouw is door een Ned./Turkse aannemer gedaan met een vestiging in Turkije en Nederland,betalingen gingen altijd via ned. vestiging.Ook ned. aanspreekpunt zeer belangrijk.Ik zeg er wel bij dat de bouw veel langer heeft geduurd dan voorheen afgesproken,maar nu dat het klaar is zijn we blij het gedaan te hebben,het is een prachthuis op een droomlokatie.We gaan er eind van de maand weer heen.Een nadeel van een huis in Bodrum is,dat er in de wintermaanden geen rechtstreekste vluchten naar Bodrum gaan.Wij gaan via Antalya en dan per bus verder,spotgoedkoop,prachtige bussen en een leuke trip.Voor meer informatie mail ons of geefje tel.nr.Hoop de eerste aanzet te hebben gegeven.
    Groetjes,
    Paul.

3. Jack Boelens

Jack Boelens New Member

Lid geworden:
    28 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

ook wij oriënteren ons op aankoop c.q. bouw van een 2e huis in Bodrum.
    wat zijn jullie ervaringen tot nu toe en zou ik het e-mailadres van Paul Strietman van jullie kunnen krijgen zodat we contact kunnen zoeken met de door hen genoemde aannemer?

alvast bedankt

4. Paul Strietman

Paul Strietman New Member

Lid geworden:
    15 feb 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Jack,
    We zijn net terug van een fantastische vakantie naar ons huis in Gundogan.Het weer was zeer warm, maar toch aangenaam door de vrijwel altijd aanwezige wind vanuit zee,in tegenstelling tot Bodrum,waar die wind niet waait en het dan ook vreselijk heet was,en je tot niet veel meer in staat bent,dan op een terrasje zitten of in het water vertoeven,kortom geef mij maar ons dorpje aan de noordzijde van het schiereiland,veel rustiger,goedkoper ook en iedereen kent je op den duur,waardoor je een streepje voor hebt bij de lokale bevolking,zowel in de restaurants als in de winkels,tevens bouw je langzaam maar zeker een heel netwerk op,waar je veel aan hebt om iets voor elkaar te krijgen,b.v. als er iets in of aan je huis gedaan moet worden,nee wij zijn helemaal verliefd op ons dorpje direkt aan zee en gaan in okt. weer voor 2 weken.Ik wil je graag op weg helpen bij het kopen van een huis,maar wil wel waarschuwen dat je een hele lange adem moet hebben,want het gaat allemaal zeer veel anders en langzamer en dan in Nederland,maar daarna heb je hopelijk zoals wij een droomhuis op een prachtlokatie met uitzicht op de Egeische zee.Mijn E-mail adres is:e.strietman@chello.nl
    Ik hoor graag van jullie,
    Groetjes,
    Paul.

5. Real Turkey

Real Turkey New Member

Lid geworden:
    3 okt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Neemt u eens een kijkje op www.realturkey.nl. Betrouwbare makelaar met groot aanbod op het schiereiland Bodrum

6. Ilonka Commandeur

Ilonka Commandeur New Member

Lid geworden:
    5 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben een appartement in een kleinschalig complex te koop .
    Het ligt in het dorpje Konacik aan de andere kant van de weg bij Gümbet .
    Het heeft 2 slaapkamers een ruime badkamer en een kamer met open keuken .
    Het geheel ligt op de begane grond en heeft een tuin en balkon.
    Verder ligt het dicht bij Bodrum Gümbet en Bitez en heeft een spectaculair uitzicht op het griekse eiland Kos.
    Het is geheel gemeubileerd en slechts 2 jaar oud .
    Onze vraagprijs is €75.000 evt. foto's zijn verkrijgbaar .

Deel Deze Pagina