Bulgarije in April

Discussie in 'Bulgarije' gestart door thecoder, 21 feb 2011.

1. thecoder

thecoder New Member

Lid geworden:
    21 feb 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste reizigers,

Ik zou graag in april naar Bulgarije trekken om individueel een rondreis te maken. Doel van de reis is voornamelijk cultuur.
    Iemand ervaringen met die periode ? Begint het al zonnig te worden en valt er niet te veel regen, of ka ik toch beter een andere maand uitkiezen ?

Bedankt!

2. sophiegilt

sophiegilt New Member

Lid geworden:
    16 aug 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedenmiddag Eric
    Het is al bijna April..afhankelijk van waar je heen wilt kun je zelfs nog sneeuw tegenkomen.Soms lopen de temperaturen toch op tot ruim 22 graden.Neem wat warms mee!regen valt wel mee.Deze periode is op zich een goede tijd om rond te trekken .Half april zou ik je aanraden.Het is een groot land,mooi land en zeer gastvrij.
    fijne vakantie toegewenst!
    groetjes Susanne Wildeman
    (bulgariandreamhouses)
    ps als je vragen hebt kun je altijd mailen.

3. vp

vp New Member

Lid geworden:
    8 nov 2015
    Leuk Bevonden:
    0
    April is een mooie maand om rond te reizen indien je verkiest om de cultuur van Bulgarije te ontdekken. Je zal nergens het massatoerisme hebben (die start in mei) en qua prijzen zal het voor de hotels ook gunstiger zijn.

Qua weer is het inderdaad afhankelijk waar je bent. Het volledige land zal mooi weer kennen, behalve sneeuwkans in de linkeronderhoek van Bulgarije (zuidwestelijke) Met name van Plovdiv richting Sofia en alles wat er onder die lijn ligt zijn namelijk de bergen.

Indien je mooie uitgewerkte cultuurprogramma wenst neem eens een kijkje op
    www.bluebird-travel.be

Deel Deze Pagina