CURSUS NEDERLANDS IN CEBU

Discussie in 'Filippijnen' gestart door grevers, 24 mei 2013.

1. grevers

grevers New Member

Lid geworden:
    24 mei 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    de tamtam gaat snel, er is weer een cursus nederl. in CEBU. voor de geintereseerden, zet ik deze post ned. weer bovenaan; Van de inbur. leraar in Cebu:
    Wegens overweldigende belangstelling en op veler verzoek ben ik van plan om weer inburgeringscursussen aan te bieden in CEBU. Dit laatste is prettig want CEBU ligt in het mioddeen an de filippijnen dus is het ook goed te bereiken uit de zuidelijke provincies. In eerste instantie wil ik deze cursussen alleen tijdelijk aanbieden aanbieden en wel vanaf begin september/ eind augustus tot medio januari. Het betreft een complete cursus dat voorbereid op het TGN examen op de Nederlandse ambassade te Mani(l)la. afhankelijk van de defintieve belangstelling bied ik de cursussen aan ik klassen van max 10-15 leerlingen. Mij streven is om i.i.g. 1 klas in de ochtend/middag aan te bieden en 1 cursus in de avonduren. (Voor de mensen die werken). om de kosten voor huisvesting te drukken zal ik de cursus geven in Mandaue, zodat het relatief goedkoop is voor de cursisten om een kamer te huren. De huur van kamers regel ik expliciet niet, maar dat is zeer eenvoudig en stukken goedkoper door de cursisten zelf te regelen. (als bijv. ladybedspacer in een studentenhuis ed.) wij bij de examendiensten net klaar zijn met de ontwikkeling van het nieuwe TGN examen dat per 1/1/2014 ingaat hebben de cursiten een gedegen voorbereiding op de TGN (NL ambassade) examens zoals die per 2014 worden afgenomen. Bij belangstelling mail even met inburgeringsleraarcebu@gmail.com of berendboon7@gmail.com

2. hovenier

hovenier New Member

Lid geworden:
    2 sep 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    waar percies in Cebu wordt de cursus gehouden? er is bij kennissen veel belangstelling en ik krijg hier veel vragen over!

Deel Deze Pagina