Dolfijnen bij Lovina

Discussie in 'Bali' gestart door Anja Schrooten, 21 jul 2010.

1. Anja Schrooten

Anja Schrooten New Member

Lid geworden:
    13 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Op internet kom ik best wel vaak tegen dat je dolfijnen kan bekijken voor de kust van Lovina. Kan iemand me hier iets meer over vertellen, hoe groot is de kans dat dit daadwerkelijk lukt?

2. a_forman

a_forman New Member

Lid geworden:
    26 jul 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Anja

Wij zijn vorig jaar in november op Bali geweest en het eiland is waanzinnig!!!
    Dolfijnen gaan spotten in Lovina is zeker de moeite waard! Hebben wij ook gedaan en wij hebben dolfijnen gezien. Onze gids zei ook dat het bijna niet voorkomt dat er niets wordt gezien... De ene dag wel wat meer als de andere dag.
    Ook is het vroeg opstaan geblazen want om half 7 dobberden wij al op zee! Je krijgt er ook nog eens een super mooie zonsopgang bij!
    In lovina langs de kust zijn heel veel hotels waar ze de trips aanbieden waar je gewoon een nacht kan doorbrengen en vroeg in de morgen de zee op kan en vervolgens weer kan uitchecken. Geen reden dus om je hele vakantie in Lovina door te brengen want in het zuiden zijn de stranden enz veel mooier!

3. b.v.schooten

b.v.schooten New Member

Lid geworden:
    1 aug 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo Anja

we waren in 2007 in bali, we hadden een huis vlak bij lovina , het huis stond aan het strand. ook wij wilden graag dolfijnen kijken ,we werden met een bootje in alle vroegt op gehaald zodat we ook van de zonsopgang hebben kunnen genieten.
    we hebben een hele tijd gevaren. eerst dachten we gaan geen dolfijnen zien. maar uiteindelijk hebben we ze nog wel genzien , wel is waar van een afstand maar toch wel een leuke ervaring. we werden weer voor ons huis af gezet. dat was natuurlijk wel heel lux
    en byzonder

4. vanbeek.c@telort.nl

vanbeek.c@telort.nl New Member

Lid geworden:
    22 aug 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand ongeveer wat dat kost zo'n overnachting boeken in lovina om dan dolfijnen te gaan spotten, wij zitten zelf in Kuta, en willen dit dus een keer gaan doen.
    Maar hoe regel ik dit het makkelijkste!!
    Kan ik dat makkelijk in nl doen of makkelijker in Bali(Kuta)

5. Bep Asmus

Bep Asmus New Member

Lid geworden:
    12 mrt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Claudia,
    Ik ben in 2006 en 2008 naar de dolfijnen geweest in Lovina en heb ze allebei de keren gezien geweldig.
    Als je wil heb ik een telefoon nummer van een jongen San genaamd en die kan zón toer regelen voor niet te duur.Hij haalt je op en brengt je weer terug.Het is een heel betrouwbare jongen ik hoor het wel.
    Wanneer ga ik ga in april 2011 weer.
    groetje Bep Asmus

6. sweeethart3

sweeethart3 New Member

Lid geworden:
    23 mrt 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    ben in 2003 geweest. De dolfiknen kwamen zo dichtbij dat je ze aan zou kunnen raken.. moeite waard!

7. jrv2010

jrv2010 New Member

Lid geworden:
    23 mrt 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben ook dolfijnen gezien! Prachtige ervaring. Alleen...........de zee was erg ruw en we waren al snel doornat, gevolg was dat er een golf over onze fotocamera en videocamera is gekomen en alles het niet meer deed. We waren aan het begin van onze vakantie en hebben dus de hele vakantie geen foto's en films kunnen maken. Ontzettend vervelend dus. Advies: neem een plastic zak mee waar je de boel tijdig in op kunt bergen of neem een eenvoudig fototoestelletje mee.

8. Sander

Sander Administrator
    Medewerker

Lid geworden:
    27 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij zijn aan het begin van dit jaar een weekje in Lovina geweest. Het was even spannend of de trip wel door kon gaan met de hoge golven. Op zich waren deze helemaal niet zo hoog maar die bootjes kunnen dat maar moeilijk trekken :)

Het was even zoeken en de kapitein begon zich al zorgen te maken of we ze wel zouden zien maar opeens waren ze daar. Ik denk wel een stuk 40 bij elkaar die erg duidelijk en dicht bij de boot te zien waren. Een erg leuke ervaring voor iedereen die een keer in de buurt van Lovina is. Het is overigens wel vroeg opstaan om ze te kunnen bekijken maar je moet er iets voor over hebben!

9. franca

franca New Member

Lid geworden:
    27 apr 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi,
    net terug van bali en natuurlijk ook dolfijnen gezien. ik denk wel honderden!! zee was lekker rustig.
    gewoon daar terplaatsen boeken is goed te doen!!

10. gj.steenge

gj.steenge New Member

Lid geworden:
    26 mei 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij gaan aljaren met plezier naar noord bali en er zijn bijna altijd dolfijnen de moeite waard

Deel Deze Pagina