Duiken op Fuertaventura

Discussie in 'Fuerteventura' gestart door Ton Muhlenbaumer, 12 mrt 2007.

1. Ton Muhlenbaumer

Ton Muhlenbaumer New Member

Lid geworden:
    12 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    wij gaan met onze 2 kinderen in july naar Fuertaventura naar Corralejo.
    Mijn vrouw en ik zouden graag kennis willen met de onderwater wereld van Fuertaventura.
    De duiken moeten niet te moelijk zijn en ook niet te diep !!!!! lekker relaxed. Tot 20 mtr max. Wie heeft info hier over...
    Alvast mijn dank

2. cvanalphen

cvanalphen New Member

Lid geworden:
    25 apr 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Even kijken op dive centre corralejo.
    grt Chris.

3. tim.2

tim.2 New Member

Lid geworden:
    11 dec 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,
    op het eiland zijn een aantal mooie duikspots te vinden.Corralejo heeft de beste spotts hier is het zee leven het meest uitbundig en er is heel veel te zien aan grote vissen(dolfijnen,haaien,walvissen.Echter zijn dit geen beginners spotts en zijn ze vrij diep. Als je niet al te diep wil duiken raad ik je aan te reizen naar Costa Calma in het zuiden van Fuerteventura(via bussen goedkoop te komen.Hier is het water ondiep en zeer helder.Je maakt duiken tussen de 10-15 meter door de helderheid en de baaien is hier veel te zien voor de beginnende duiker aan vooral middelgrote vissen.het is uitstekkend voor beginnend duiken. Costa Calma Beach resort heeft een eigen duikcentrum in een eigen baai waar je bijvoorbeeld al kan beginnen met snorkellen en duiken.hoop jullie geholpen te hebben.

Deel Deze Pagina