Duiken

Discussie in 'Madagaskar' gestart door Bogaert Catherine, 22 mei 2008.

1. Bogaert Catherine

Bogaert Catherine New Member

Lid geworden:
    13 mei 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste duikvrienden

Op 29 juni vertrekken we naar Madagascar voor 1 maand. Tijdens deze reis trekken we één week uit om te duiken.
    Onze keuze is gevallen op Ile St.Marie. Maar nu hebben we vernomen dat het weer in deze periode soms nogal wat regenachtig is en niet zo best.Dus vragen we ons af als we niet beter gaan duiken in de buurt van Ifaty aan de totaal andere kant van het eiland.
    En is er iemand met duikervaring op de twee plaatsen, en wat raad je ons aan. Ook al weten we dat dit heel persoonlijk is wat de één mooi vind, vind de ander dan iets minder maar allé een korte briefing over de twee plaatsen is voldoende om onze keuze te maken.

Mvg en alvast bedankt voor de info,
    Catherine

2. Ren� Snoek

Ren� Snoek New Member

Lid geworden:
    3 aug 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik las zojuist je berichten op het vorum. Ik ben zelf net terug van vakantie en ben nu al weer bezig met het voorbereiden van de volgende vakantie. althans ik ben bezig met het maken van plannen. Ik denk volgend jaar onder andere aan madagaskar. Ook duiken wil ik graag. Ik kan natuurlijk een kant en klare reis boeken, maar het lijkt mij veel avontuurlijker en ook veel goedkoper als ik de vlucht boek en de rest zelf terplaatse regel. Kan je me wat tips geven en "some do an don't-s" Bij voorbaat bedankt voor je reactie.

Deel Deze Pagina