Duikschool in Hurghada?

Discussie in 'Hurghada' gestart door jopper00, 10 apr 2007.

1. jopper00

jopper00 New Member

Lid geworden:
    21 okt 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke duikschool raden jullie mij aan in Hurghada? Ik ben Advanced (Padi) en heb ongeveer 400 duiken gemaakt over de hele wereld. Ik ben echter nog nooit in Hurghada geweest en wil daar snel verandering in brengen. Ik zou het fijn vinden als ze over nitrox beschikken maar dat is geen vereiste. Wat ik wel belangrijk vind is dat ze veel om de veiligheid denken en het liefst Nederlandstalige begeleiding.

Wie heeft hier een antwoord op?

Groetjes Joost

2. paulabulham

paulabulham New Member

Lid geworden:
    11 apr 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi hoi

kijk eens bij www.blueparadise.be
    mensen ken ik goed, zijn belgen die er al 8 jaar zitten.
    spreken nederlands en nog andere talen.
    ik heb er in het verleden ook gedoken, maar mag dat nu niet meer om medische redenen.

succes

3. Bastiaan Bouman

Bastiaan Bouman New Member

Lid geworden:
    14 apr 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Of bij Voodoo divers Nederlanders die er ook al wat jaartjes zitten , gezellig en veilig
    Grote boot en goed uitgerust.

Veel plezier.

4. appie72

appie72 New Member

Lid geworden:
    11 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo joost
    Ikzelf ga overtwee weken voor de 4e keer naar egypte waarvan 1x naar Sharm el Sheik en nu voor de 3e keer naar Hurghada, ik hoef je dus niet te zeggen waar mijn voorkeur naar uit gaat.
    Ikzelf ga dan altijd met duikschool Aquanuat ( www.aquanaut.nl ) mee, daar gaan veel nederlanders mee en je kan gerust je voorkeur geven of je met nitrox wilt duiken of niet
    Ik wens je veel plezier

5. appie72

appie72 New Member

Lid geworden:
    11 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry het adres is www.aquanaut.net

6. sylke

sylke New Member

Lid geworden:
    11 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi appie

aquanaut is bij mijn weten niet meer actief in hurghada, laatste x toen ik er was (febr) kon ik het nergens meer vinden.

7. dmfuchs

dmfuchs New Member

Lid geworden:
    9 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel hoor. Aquanaut bestaat zeker nog wel. Is na een lastige periode overgenomen door een andere nederlander en verhuisd naar Regina Style Resort. Een echte aanrader, goede apparatuur, zeer vriendelijke bemanning, niet duur. Nitrox gratis. Ben net terug en ga in september voor de vierde keer, en weer naar aquanaut!!

8. Paul Daver

Paul Daver New Member

Lid geworden:
    10 jan 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand een goede duikschool in de buurt van het intercontinental resort in Hurghada, ga in maart en wil het liefst een emailadres van een schiool die vlak in de buurt zit (loopafstand)om al wat te reserveren en vragen te kunnen stellen
    email pdaver@xs4all.nl

9. mandyla

mandyla New Member

Lid geworden:
    4 apr 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb bij verschillende scholen gedoken. Ik vond het bij blue water dive gedoken, maar dat heeft duits management dus veel duitsers dus alles in het duits...was wel heel goed maar gewoon weg niet gezellig!
    Ook heb ik gedoken bij Voodoo divers maar die vond ik niet vriendelijk en geld belust.Doen vriendelijk maar onthouden na een week nog niet je naam!
    Ook mij marlin inn gedoken, maar veel russen.
    Ik ken de eigenaar van deep divers. moet ook goed zijn. Zelf ga ik in mei kijken bij blue paradise daar hoor/lees ik hele goede berichten over.Ik denk dat je het gewoon moet proberen.
    succes en veel plezier

10. mariannevandijk

mariannevandijk New Member

Lid geworden:
    9 apr 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Ik ken een goeie duikschool in Hurghada.
    Bij de Pinusbar in Hurghada die gerund wordt door een nederlandse bederijfsleidster.
    Haar man Adje is duikinstrukteur voor het geld doet hij het niet dat merk je aan alles.
    Hij vind het mooi om te vertellen over de rode zee en wat je allemaal ziet.
    Wat erg prettig is, is dat ze nederlands zijn en daar inmiddels al een tiental jaren wonen.
    DE kennen de cultuur en weten de mooie plekken onder en boven water....

Voor vragen kun je adje mailen snoopy1946@hotmail.com

Echt een super man!

11. ingrid_diane

ingrid_diane New Member

Lid geworden:
    30 jul 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf al meerdere malen bij Deep Divers gedoken. Ben er erg blij mee; fanatastische boot, leuke crew en 2 lokaties met goede huisriffen! En als je online boekt lage prijzen en toch goede kwaliteit!

12. jac_dijkstra

jac_dijkstra New Member

Lid geworden:
    4 aug 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Aquanaut is een echte aanrader. We zijn er al meerdere keren geweest en het blijft prima. Iedereen is hartstikke aardig en behulpzaam. Ze zijn goed op de hoogte van de mooie duikplekjes.

13. paulvdbrand

paulvdbrand New Member

Lid geworden:
    8 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorig jaar met een duitse maatschappij naar Hurghada gevlogen, kregen van de reisleidster de tip om naar james and mac te gaan.
    Is een duitse duikschool, maar gevraagd of wij een nl instructeur konden krijgen voor onze dochter van 13 want die wilde duiken.Wij kregen een prive boot met kapitein en kok en nl instructuur, voor de zelfde prijs als dat jaar ervoor om 2x10 min te duiken op een grote boot!!!Dochter is 2x 45 min onder water geweest!!!!
    Geweldig geregeld!!!

14. marijkehoutman

marijkehoutman New Member

Lid geworden:
    23 feb 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand bekend met de duikschool bij het Hotel Panorama Hurghada 4*? Wij gaan nl een week naar dat hotel en vroeg me af of de bijhorende duikschool goed is, vind alleszins nergens de naam terug. Iemand meer info?
    Bedankt!

15. ghansie1

ghansie1 New Member

Lid geworden:
    28 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ga gewoon naar Voodoo Divers in Hurghada de enige echte NL duikschool, Nl management, Nl instructeurs, Veiligheid staat op nr.1 daarna gezelligheid. Ruime boot lekker eten en ze halen je op bij het hotel. Voornamelijk Nederlanders op de boot en Nedrlandse gezelligheid.

16. adje

adje New Member

Lid geworden:
    14 dec 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi mensen

ik heb hele mooie duiken gemaakt bij funny divers,de lunch is ook erg goed,en je maakt zowiezo 2 duiken

17. Tmw37

Tmw37 New Member

Lid geworden:
    17 jan 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen.

Ik heb bij blue water dive gedoken. Is wel een duitse duikbasis, maar zo'n geweldig team en crew. Alles goed geregeld en een aangename sfeer. Je kunt ook met een nederlandse duikinstructrice duiken. Ze praten daar duits, engels en 1 persoon nederlands. Goede voorlichtingen, ruime boot en heerlijke maaltijden. check de website http://www.blue-water-dive.de/
    Ik heb zelf nog de open water en advanced daar gedaan(duits).

18. psm

psm New Member

Lid geworden:
    17 mrt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij van Profile Egypt, doen zaken met Emperor Divers alhier in Hurghada.
    Zie ook www.emperordivers.com

Deel Deze Pagina