Duitse scam: prijs gewonnen: 8 daagse reis naar Turkije

Discussie in 'Turkije' gestart door Els2, 31 mei 2010.

1. Els2

Els2 New Member

Lid geworden:
    31 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen weken ontving ik al 3 keer dit bericht van dezelfde afzender. Lijkt me een scam? Heb na zoeken op internet begrepen dat mensen geld moesten overmaken en nooit de reis kregen. Ben niet van plan om op deze onzin te reageren en heb het gemeld bij scamreports@fraudaid.com

--------------------------------------------------------------------------------
    Van: Uw prijs is een 8 daagse tour in Turkije [mailto:c.hasselmann@reisegewinn.net]
    Verzonden: zo 30-5-2010 1:51
    Aan: xxxxx
    Onderwerp: Veel felicitaties

Sehr geehrte Damen und Herren,
    Sie haben an unserem Internet Gewinnspiel erfolgreich teilgenommen.

Packen Sie die Koffer, denn Ihr Gewinn ist eine 8 tägige Flugreise für 2 Personen an die Lykische Küste (Türkei).
    Diese Reise hat einen Wert von 848,- Euro und beinhaltet zusätzlich folgende Leistungen (exklusive Buchungsgebühren und Kerosinzuschlag):

- Flug mit renommierten Fluggesellschaften nach Antalya und zurück
    - 20 Kg Freigepäck
    - Verpflegung an Bord
    - Transfer Flughafen – Hotel - Flughafen
    - Lizenzierte Deutschsprachige Reiseleitung vor Ort
    - Begrüßungs Getränk bei der Ankunft in Ihrem Hotel
    - 1 Übernachtungen in einem guten Thermal Hotel bei Pamukkale
    - 6 Übernachtungen in mindestens 4 Sterne Hotels (Landeskategorie)
    - Unterbringung im Doppelzimmer
    - Frühstück in Buffetform
    - Reiseprogramm wie beschrieben
    - Reisepreissicherungsschein
    - 24-Stunden-Ärztebereitschaft

Gewinnnummer: XXXXXXXXX

Gewinnbestätigung unter >>

http://www.endlichurlaub.co.nl

Sollten Sie den Link nicht öffnen können, kopieren Sie ihn bitte vollständig in die Adresszeile Ihres Internetbrowsers.

Ihre Fragen richten Sie bitte direkt an den Reiseveranstalter.
    Bitte melden Sie Ihren Gewinn innerhalb von 7 Tagen an (es gilt der 30.05.2010 ) an.
    Bis zu dem Tag nicht angemeldete Gewinne werden neu verlost.

Wir freuen uns mit Ihnen und wünschen schon jetzt einen schönen Urlaub!

Mit freundlichem Gruß

Carola Hasselmann
    Kundenservice Reisegewinn

2. mandy1969

mandy1969 New Member

Lid geworden:
    14 nov 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    wij zijn er wel op in gegaan. we zijn ook daadwerkelijk in turkije geweest en de hotels waren heel goed. het eten was heel goed en de reisleiding ook!! maar de eerste morgen dat we daar waren moesten we wel even 500 euro bijbetalen. ieder 70 euro voor het avond eten.ieder 29 euro voor de vliegtax. en ieder 149 euro voor de excursies en de lunches. dus toch opgelicht!!!! WAT hebben we dan gewonnen???

3. pws

pws New Member

Lid geworden:
    28 apr 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb deze mail ook net ontvangen en heb de code ingetypt waarop ze mij een mail verstuurden met de vermelding om 198 euro te storten
    dit zou voor de taxen zijn nu het is wel kamer en ontbijt dus we weten zowiezo dat we nog moeten bijbetalen voor het middag en avondeten
    excursies zouden in de prijs begrepen zijn.
    ik ben nogal achterdochtig en vertrouw het zaakje niet helemaal en vraag jullie om raad wat moet ik doen ???
    enerzijds is het een mooie aanbieding maar anderzijds gaat het mij waarschijnlijk zoveel kosten dan dat ik via een reisbureau zou boeken en ik in plaats van via koln hier via brussel zou kunnen vertrekken
    mvg
    patrick

4. Reisemaus75

Reisemaus75 New Member

Lid geworden:
    31 aug 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is niet een serieus bod! In Duitsland, jammer genoeg, een zeer populaire scam ... Grote reisaanbiedingen voor Turkije, vooral voor de Nederlandse vakantie-periodes, vindt u hier: www.mijnreisbureau.de

Deel Deze Pagina