Eerste keer Malta

Discussie in 'Malta' gestart door tijgertje, 13 mrt 2006.

1. tijgertje

tijgertje New Member

Lid geworden:
    5 jan 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Wij willen in september waarschijnlijk naar malta, we zijn er nog nooit geweest. Heeft iemand ervaring met naar welke plaats we zouden moeten gaan en welk hotel goed is?. We willen gewoon genieten, maar ook om wat te zien en excursies te doen.Welke excursies zijn er zoal?
    alvast bedankt!

2. ken_ilse@skynet.be

ken_ilse@skynet.be New Member

Lid geworden:
    10 sep 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi

wij zijn deze zomer augustus geweest.
    wij hebben in sint julians gezeten. dit is zeer toeristisch vol discoteken.
    dus ik zou jullie dit zeker niet aanraden.
    wel san pauls bay of die kanten omdat daar ook rustig is en een leuk strand. daar is ook meer natuur en groener

3. njintjepluis35

njintjepluis35 New Member

Lid geworden:
    8 okt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje, weet iemand hoe het weer doorgangs op malta is in de maand november?groetjes daphne

4. Frans Burchartz

Frans Burchartz New Member

Lid geworden:
    15 okt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi allemaal,

Wie heeft ervaring met de Engelse cursus van Plus-taalreizen op Malta? Ik ga op 13 januari 2008 voor een 4 weekse cursus naar St.Julians op Malta. Hoe is het leven op de campus daar? en hoe is het uitgaansleven (disco's enz)? En het belangrijkste: ga je ook inderdaad makkelijker Engels spreken als je 4 weken niets anders dan Engels om je heen hoort?

5. revos02

revos02 New Member

Lid geworden:
    12 dec 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    ook ik ga voor het eerts naar malta mijn zoon welke leuke musea tips of andere bezienswaardigheden zijn er te bezichtigen??

6. M A Hamstra

M A Hamstra New Member

Lid geworden:
    8 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    hee nerd
    je moet gewoon niet gaan hoor, ik ben er ook en ik ben lelijk

7. debisschopadriaan

debisschopadriaan New Member

Lid geworden:
    22 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor Danielle: ik ben net terug van Malta (2de keer al trouwens).Als je naar Malta gaat moet je zowel Malta en Gozo bezoeken.In Malta raad ik je aan om zeker Valletta te bezoeken.Ook Mdina is een bezoekje waard.De Blue Grotto is ook mooi.Of het typische vissersdorpje Marsaxlokk is ook de moeite.Goed informeren is altijd handig.Gozo is meer authentiek.Daar is alles via Victoria te doen met de bus.Wat zeker aan te raden is, is Xlendi, de tempel in Xaghra, de azure Window en natuurlijk ook Victoria.Daar heb je een gezellige drukte en in de dorpen een heerlijke stilte.

8. Peter Hendriks

Peter Hendriks New Member

Lid geworden:
    11 mei 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijgertje,

Ligt er een beetje aan welke leeftijd je hebt en waar je van houdt. Een reactie hieronder van Ilse meld dat St. Julians vol met discotheken is. Is ook weer niet helemaal waar hoor. Ik verkoop reizen naar Malta en ben er zelf al 15 jaar geweest waarbij ik 10jaar in Paceville ben geweest. Paceville is de wijk van St. Julians waar inderdaad het uitgaansleven plaats vindt. Echter dit is hoofdzakelijk in het weekend. En in September is het al een stuk rustiger. Dat verzeker ik je. Daarbij als je in een hotelletje zit wat net buiten dat centrum ligt, is het evenwel goed vertoeven daar.
    Houdt je daar helemaal niet van, is St. Pauls Bay, Qawra en Bugibba een aanrader. Drie plaatsen die als het ware in elkaar doorlopen en liggen iets meer noordelijk van het eiland.
    Als je me een email stuurt met vooral jullie leeftijden en met hoeveel personen, kan ik voor jullie wel wat samenstellen.
    Wij stellen een reis samen die exact voldoet aan jullie wensen. We letten ook altijd op de vertrekdagen. Dit i.v.m. gunstige tijden. 8 dagen zullen wij altijd afraden omdat je dan met zowel vertrek vanaf Schiphol als vanaf Düsseldorf ALTIJD een volle reisdag kwijt bent.

Ik hoor graag van jou.

Malta Advies

9. x_gitte_x

x_gitte_x New Member

Lid geworden:
    27 mei 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

Ik ga in juli voor het eerst en heb wat informatie gelezen op www.vakantiemalta.nl en begrijp uit jou verhaald Peter dat ik het best naar st. julians kan gaan in de avond om daar te feesten!!! Weet je misschien ook nog een plek waar je goed kan duiken?

Groetjes Gitte

10. malou

malou New Member

Lid geworden:
    4 mrt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi allemaal,

Ik wil as 13 september naar Malta met mijn vriendje (21jr&22jr). We willen graag op het strand kunnen liggen en eind vd middag lekker een stadje in om wat winkeltjes te kijken, wat te drinken en vervolgens te gaan eten. Ook willen we wat cultuur zien.

We willen niet tussen massa's hossende jongeren zitten, maar er moet zeker wel leven in de brouwerij zitten en als we 's avonds laat nog ergens wat willen drinken zou het wel leuk zijn als er dan nog mensen op straat zijn.

Heeft iemand een goede suggestie??

Deel Deze Pagina