ENKA reizen

Discussie in 'Turkije' gestart door just_ann, 24 apr 2008.

1. wichard.chantal

wichard.chantal New Member

Lid geworden:
    21 jul 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook NIET tevreden over ENKA! Wij vertrekken over 5 dagen en vandaag pas de tickets ontvangen. Dure reis die in januari al is geboekt, we vetrekken pas om 22:00 uur, lekker met 2 kinderen! Als je ze belt krijg je een of ander BULLSHIT verhaal, het zijn oplichters die goedkoper zijn omdat ze op het laatste moment goedkope vluchten inkopen!!
    Dit is de eerste en meteen de laatste keer met Enka!!!

2. Anja en Arjo Goedegebuur

Lid geworden:
    13 aug 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Niks aan de hand met Enka. Wij zijn nu al 2 keer zonder problemen met ze in zee gegaan. Alles wat we hebben geboekt is ook geleverd.

3. pvanginneken

pvanginneken New Member

Lid geworden:
    17 aug 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    wij Zijn dit jaar voor het eerst met enka geweest, en ik moet zeggen alles was goed geregeld.
    Wij reizen de volgende keer zeker weer met Enka.

4. srh___

srh___ New Member

Lid geworden:
    23 aug 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    wij zijn ook met Enka Reizen op reis geweest en alles was goed geregeld. we werden netjes opgehaald van het vliegveld en gebracht naar het resort en terug ook. we vonden de prijs ook erg goed en we werden prima geholpen door de medewerkers van enka reizen. we gaan volgend jaar zeker weer met enka op vakantie.

5. marie en bert

marie en bert New Member

Lid geworden:
    23 aug 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    er is absoluut niks mis met enka reizen. wij zijn vorige maand met enka op reis geweest en alles wat perfect. ik schrok even toen ik dit las want wij hebben echt een top vakantie gehad. niks te klagen.

6. henkvern

henkvern New Member

Lid geworden:
    26 sep 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn in juni 2010 met Enka naar royal wings in
    Lara geweest en alles is goed verlopen zijn zelfs met een V.I.P. busje van het vliegveld gehaald enig minpuntje vonden wij dat je pas laat weet hoe laat je opgehaald wordt

7. jan.de.boer

jan.de.boer New Member

Lid geworden:
    6 jan 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vroeger ook wel eens een reis bij Enka geboekt, hadden toen 28 uur vertraging op schiphol. Ok misschien niet ENKA hun schuld maar ze hadden in ieder geval bereikbaar moeten zijn. Nu met 2 kinderen nachtje op shiphol doorgebracht zonder enige informatie ook later een respons van ENKA gekregen. Droevig dat dit bedrijf nog mensen kan verleiden bij hun te boeken.

Ps. is al weer een 2tal jaar geleden echter raad ik iedereen deze firma af, zeker in deze finianciele onzekere tijden. zijn ook niet bij ANVR aangesloten, reden ?

8. dais_kurt

dais_kurt New Member

Lid geworden:
    12 mei 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij zijn onlangs terug gekomen uit het Turkse Marmaris. We zijn erg tevreden over Enka en we zullen hier vast en zeker nog eens boeken.
    De hostess in Marmaris is dit jaar een leuke, spontane maar bovenal oprechte meid. Dus mocht je dit lezen, bedankt voor al je hulp.

9. julia.hulshof

julia.hulshof New Member

Lid geworden:
    12 mei 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Word wel beetje bang van de negatieve verhalen.
    Ben wel blij met het laatste bericht, ik ga nml in augustus naar marmaris met enka

10. ZwaantjeTIf

ZwaantjeTIf New Member

Lid geworden:
    13 jun 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben met een paar vrienden naar bodrum geweest. Allemaal prima bevallen. Ik kan echt niet achterhalen waarom er zulke negatieve bericht zijn. Complimenten naar de klantenservice van Enka want ik wist niet waar ik heen wou en wat het beste voor ons zou zijn. Advies gekregen en gelijk ingeboekt. Dikke 10 voor Enka. Vaste klant nu !

Deel Deze Pagina