Ervaring met de Gibbon Experience?

Discussie in 'Laos' gestart door pingel33, 28 jul 2009.

1. pingel33

pingel33 New Member

Lid geworden:
    28 jul 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Al eerder hoorde ik over de Gibbon Experience in het Noorden van Laos (www.gibbonx.org) Het lijkt me fantastisch om dit te ervaren, en via de website kreeg ik al wat informatie van de organisatie, maar ik verbaas me over de prijs (€160) en dat het minimaal een maand van tevoren geboekt moet worden..! Eerdere ervaringen van een trekking in Noord Thailand, hebben we daar gewoon ter plekke geboekt voor iets van €20..!
    Heeft iemand ervaring met de Experience? Wat is verstandig, het toch al vanuit NL te boeken, of is het ter plaatse ook te doen?

2. vandenheuvelrick@hotmail.com

Lid geworden:
    3 jun 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Irene, ik heb het gedaan en hety is echt geweldig. Je slaapt 2 nachten in boomhutten en vliegt 3 dagen aan kabels door de vallei! Echt super. 160 euro lijkt veel maar het kost je verder ook niks.Je steunt ook de lokale bevolking want zij leven van dit project. Ik zou het van tevoren boeken. Ik heb in Laos een dag moeten wachten en daar is echt niks te doen!
    Vaak is het heel erg druk en volgeboekt. Echt doen, een aanrader. Veel plezier.

3. sara noutsi

sara noutsi New Member

Lid geworden:
    30 okt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi hoi

in 1 woord : fantastisch!!

ik had er zelfs het dubbele voor over! heb jij ooit gevlogen over een vallei 1 km lang? dit is je kans.. je loopt, vliegt over alle valeien, en slaapt in boomhutten van god mag weten hoog

ik ga volgend jaar er weer heen

sara

4. Basvld21

Basvld21 New Member

Lid geworden:
    30 jun 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Volledig met de bovenstaande personen eens: DOEN!

Deel Deze Pagina