Excursies Noordkust op maat voor goed doel

Discussie in 'Dominicaanse Republiek' gestart door Tompoesje, 19 jul 2012.

1. Royoup@hotmail.com

Royoup@hotmail.com New Member

Lid geworden:
    31 jul 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaaa , wij gaan 12 januari naar cabarette en heb een afspraak met Henny gemaakt ,ze gaat ons een dagje de binnen landen laten zien...,helemaal top.. Wij hebben er zin in en vinden het,leuk om te zien waar Henny mee bezig is...

2. Daniel67

Daniel67 New Member

Lid geworden:
    18 mrt 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zet deze informatie over excursies voor het goede doel aan de Noordkust in mijn forum weg
    http://drebroeders.forum2go.nl/

3. Tompoesje

Tompoesje New Member

Lid geworden:
    19 jul 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste allemaal,
    Henny heeft helaas ivm computerproblemen, een nieuw emailadres:
    hennyvanginkel01@gmail.com
    Dus, heb je spulletjes en/of wil je iets leuks doen, dit is het juiste adres!

4. simpelmind

simpelmind New Member

Lid geworden:
    3 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb kortgeleden Henny in Maimón opgezocht en het gehele project is zeker de moeite waard.
    Het zelfgebouwde ziekenhuis, de apotheek/winkel waar vele armlastigen tegen geringe prijs medicijnen kunnen ophalen en hulp van zowel lokale als internationale artsen die belangeloos meewerken en hulp bieden.
    Ik heb een aantal Nederlanders dat regelmatig in de D.R. komt, warm kunnen maken om het project te steunen.

5. Tompoesje

Tompoesje New Member

Lid geworden:
    19 jul 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste allemaal,
    Sinds 1,5 jaar zijn we weer in Maimon geweest, deze keer in januari. En natuurlijk weer het project van Zon voor maimon bezocht. Er is nog steeds behoefte aan allerlei spullen. Ook hotelzeepjes zijn van harte welkom. Eigenlijk alles. Henny verzorgt nog steeds excursies die echt de moeite waard zijn.
    Gelukkig is inmiddels bekend dat Arkefly de komende tijd blijft vliegen op Puerto Plata!!

Deel Deze Pagina