Fantastische tandarts

Discussie in 'Istanbul' gestart door b.ahrens@kabelfoon.nl, 18 jan 2006.

1. tamie

tamie New Member

Lid geworden:
    16 aug 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk om waar te zijn kan jullie me helpen AUB om advies en raad bij welke tandarts moet ik gaan please in NL de kosten zijn zo hoog en blijf terug gaan alvast bedankt alle info is welkom x mijn mail is tamie_wa@hotmail.com

2. fem59

fem59 New Member

Lid geworden:
    30 sep 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi
    Zou graag volgend jaar naar Turkije(Istanboel) willen gaan voor een klik prothese zowel onder als boven.
    Ik ben het nl zat al die kronen en bruggen met als maar ontstekingen er onder.. wat ik ook poets en zeker wel 30 keer per jaar bij de tandarts ben
    Maar ik durf niet zo goed alleen wie zou met mij samen willen reizen.
    Ik woon in de buurt van Alkmaar .

3. Alberdina

Alberdina New Member

Lid geworden:
    17 okt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Fem39,

Ik ben ook van plan om volgend jaar naar Turkije te gaan voor mijn gebit. Is er een mogelijkheid om een prive berichten te sturen - Ik wil niet zo graag mijn contactgegevens online zetten. Ik woon in regio Haarlemmermeer.

4. fem59

fem59 New Member

Lid geworden:
    30 sep 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo
    Alberdina zag nu net je berichtje mijn mailadres is dame59@live.nl mail me maar ik heb al weer een ander plan(beter)

5. a post

a post New Member

Lid geworden:
    8 jan 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    ga rustig naar www.praktijkistanbul.nl
    hele goede begeleiding van Mariette en een nederlands sprekend tandarts met opleiding ook in nederland.

6. Harry Koffeman

Harry Koffeman New Member

Lid geworden:
    14 jan 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Het nieuwe jaar 2010 met zoveel voornemens direct goed begonnen: eerst dat gebit maar eens renoveren. Vliegtuig naar Isantabul genomen, en direct naar Dr. Tufan Tezcan gegaan. Ik had Bart die eerder in dit forum staat natuurlijk eerst gebeld om te vragen of alles ok was. Nou dat was het zeker.Al mijn tanden zijn omgedoopt tot stompjes en vanavond krijg ik mijn 23!!! nieuwe kronen. Ik houd jullie op de hoogte van de afloop. Maar tot nu toe kan ik dit iedereen zeker aanbevelen. Wat een super kerel die Tezcan. Daar ik zanger in een band ben (waar hij achter kwam) hebben we de hele week samen muziek gemaakt, geweldig. Hij kan dus ook nog gitaar spelen. De rest van het verhaal volgt als ik weer thuis ben.

7. dagmar.bravo

dagmar.bravo New Member

Lid geworden:
    25 jan 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben van plan om in Turkije bovenkant klikgebit te laten plaatsen, onderkant kronen. Er zijn zoveel diverse "tandreizen". Welke wordt er aangeraden? Veel tandartsen uit Antalya. Wat met de pijn, enz. Alle info van harte welkom natuurlijk

8. vetus

vetus New Member

Lid geworden:
    1 feb 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al weer twee weken terug in Nederland, en jeetje wat heb ik een positieve reacties ontvangen. Echt geweldig. Ik merk van mezelf dat ik de afgelopen tien jaar op een andere manier ben gaan lachen omdat ik me schaamde om mijn volle gebit te laten zien. Maar dat gaat nu wel anders. Geen pijn gehad de afgelopen weken, en alles is nog steeds naar wens en stralend wit. Alleen eten van harde dingen zoals nootjes heb ik de eerste dagen niet gedaan, maar dat gaat nu geweldig. Tja wat kan ik verder zeggen, alleen maar ga naar die man toe en laat je verrassen. Je mag me altijd bellen op 0616303704 of emailen: vetus@live.nl Groet Harry

9. ellie feijen

ellie feijen New Member

Lid geworden:
    21 feb 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    goedenavond mijn naam is ellie, heb jullie ervaringen met tandartsen in istanbul gelezen. ik heb zelf in 2007 mijn tanden laten doen in hatay het andere gedeelte van turkije richting syrische grens waar ik nog steeds superblij mee ben en er ook geweldig uitziet. had voorheen in nederland vreselijk veel schrik maar daar dus echt niet. dit wilde ik even kwijt. wil je daar verder nog iets over weten mijn e mail is toonfeijen@live.nl ps en stukken goedkoper dan hier

10. Tandarts Antalya

Tandarts Antalya New Member

Lid geworden:
    21 mrt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Dag Patrick,

er zijn inderdaad verschillende organistaties die tandheelkunde in Turkije bemiddelen en begeleiden. Indien je wenst kan ik je hierover meer info geven. Wat betreft de pijn kan ik je alvast geruststellen, er wordt steeds gebruik gemaakt van plaatselijke verdoving,er wordt zelfs een spray gebruikt zodat je de injectie van de verdoving niet voelt!en dit alles in uiterste hygiƫne, persoonlijk kan ik je 'Tandarts-Antalya' aanraden maar hangt natuurlijk af van uw keuze...
    voor meer info kan je ook terecht op www.tandarts-antalya.com of info@tandarts-antalya.com

Mvg,

Tandarts Antalya

11. tascha1980

tascha1980 New Member

Lid geworden:
    9 jun 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik ben heel blij voor jullie dat jullie geen klachten hebben nadat jullie het hebben gedaan in |TURKIJE.... Nou sinds anderhalf jaar heb ik de kronen nu en wat blijft nu nadat de bruggen de hele tijd los komen te zitten de ene na de andere dat alles eruit moet...Het is vekeerd gezet de tanden zijn te kort afgeslepen kortom alles moet eruit en opnieuw zelf het porselein valt er van af....

12. m.haarlem

m.haarlem New Member

Lid geworden:
    27 okt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand misschien ook ervaringen met dental reizen in antalya ?

gr mike

13. jc.dijkstra

jc.dijkstra New Member

Lid geworden:
    8 nov 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijn gebit laten doen (kronen)in Istanbul bij Medical Travel Service(tanden) en ik ben ontzettend tevreden!!In Istanbul staat de tandheelkunde erg goed aangeschreven dus gewoon als je het nodig vindt de stap zetten.De behandelingen waren echt pijnloos en het resultaat erg natuurlijk.Kortom een echte aanrader!!!

14. anita.verhey

anita.verhey New Member

Lid geworden:
    15 dec 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    zou graag adres van deze tandarts willen bvd anita

15. choclatpure

choclatpure New Member

Lid geworden:
    15 apr 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    diT is de goeie adres www.senel.nl
    erg lukse kliniek in istanbul EN GOEDKOOP

16. RichardvdB

RichardvdB New Member

Lid geworden:
    13 okt 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je in istanboel ook terecht voor die nieuwe siliconen beugels? en zo ja wie heeft er dan ervaring mee?

17. Paulientje

Paulientje New Member

Lid geworden:
    17 nov 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor steeds vaker mensen die naar TR gaan voor een operatie aan wat dan ook.. het blijkt er echt goed te zijn. Er zijn ook andere pagina's zoals www.groupon.nl in Turkije die ook acties hebben voor dit soort operaties. Hou die in de gaten zou ik zeggen. Hieris de link.

18. Paulientje

Paulientje New Member

Lid geworden:
    17 nov 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan in Istanbul echt terecht voor allerlei soorten operaties... De stad heeft zo veel mogelikheden!

19. CarolineLou

CarolineLou New Member

Lid geworden:
    11 feb 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,
    Ik ben net terug van een 4 daagse trip naar Istanbul, waar ik bij Tandarts Erdal Kumkumoglu in zijn prive kliniek mijn gebit heb laten doen.
    Ik kan niet anders zeggen dat ik uitermate tevreden ben. Ik heb 1 stift laten plaatsen (voortand) met een noodkroon, en 1 implantaat (kies), behandeling implantaat duurde maar een half uur. Ik heb zelfs de injectie niet gevoeld. Mijn zoon grapte "je bent toch wel behandeld"
    In mei ga ik terug om mijn definitieve kronen te laten plaatsen.
    Ik heb zelf 4 jaar als tandarts assistente gewerkt en ben zeer onder de indruk over de hygiene en hoe geduldig en perfectionistisch Erdal en zijn assistente mij behandelde. Totaal geen tijdsdruk en heel verassend, totaal geen napijn. Ik was met een vriendin en die wees mij erop dat ik zelfs niet "raar" sprak na mijn behandeling. Ik ben na mijn behandelingen ook gewoon lekker gaan winkelen.
    Op verzoek regelen ze zelfs taxi's of verblijf.
    Een echte aanrader dus.

Groetjes,
    Caroline

Deel Deze Pagina