foto's Bolivia

Discussie in 'Bolivia' gestart door petra@2discover.net, 3 jul 2009.

1. petra@2discover.net

petra@2discover.net New Member

Lid geworden:
    10 feb 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Voor de geinteresseerden;
    We hebben foto's + verslag online gezet van onze reis naar het Noorden van Chili, Paaseiland en een stukje Bolivia van afgelopen mei. Zie 2discover.net/chile/fotos.php
    Groet,
    Petra

2. nadine.cosyn

nadine.cosyn New Member

Lid geworden:
    17 dec 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,
    d'er wordt gezegd dat bolivia nogal gevaarlijk zou zijn voor alleenreizende toeristen (ik ben een vrouw van 50 jaar die met de rugzak door bolivia zou willen trekken), kunnen jullie dit bevestigen of ontkennen ? wat zijn jullie ervaringen

3. gerard I

gerard I New Member

Lid geworden:
    8 jan 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vorig jaar in Boliviƫ geweest met mijn moeder en zussen. We zijn daar regelmatig mensen tegengekomen die alleen reizen en zelfs af en toe jonge vrouwen alleen. Ze hadden tot dan toe geen last gehad.
    Ik heb wel af en toe gedacht 'hier zou ik niet graag alleen zijn' maar eigenlijk valt het heel goed mee en goed te vermijden.

4. reikigroepstedebroec@hotmail.com

Lid geworden:
    27 mrt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi Nadine
    ben zelf ook in Bolivia geweest
    ach valt allemaal wel mee
    woon tegenwoordig in Brasil ja daar is het gevaarlijk maar als je met een reisgezelschap gaat met een gids die weet precis waar je wel en niet heen kan gaan
    Bolivia ook een mooi land cultuur maar ook veel armoede en veel traficanten (drugs)
    wees ge waarschuwd als je weer terug gaat werdt zelf ook onderste boven gekeert ze stoppen wel eens drugs in je bagage en geven je sigalement door aan een persoon/personen die je dan staan optewachten als je door de douane komt ?
    wees voorzichtig
    ben niet zo veel op dit forum zit op het Brasiliaanse komt af en toe wel een kijken
    fijne vakantie

Deel Deze Pagina