Gambia in Mei

Discussie in 'Gambia' gestart door ellyfra, 29 okt 2010.

1. ellyfra

ellyfra New Member

Lid geworden:
    20 sep 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is het in April/Mei in Gambia mbt restaurants, is het merendeel dan dicht vanwege het off-season?
    bvd

2. Carin Bakker

Carin Bakker New Member

Lid geworden:
    23 mrt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij zijn er een keer in juni geweest, toen was alles open en prachtig weer gehad.

3. 3RwinP

3RwinP New Member

Lid geworden:
    1 nov 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    April/mei is alles nog gewoon open. Nog genoeg bezoekers ivm voorjaarsvakantie ed.
    Juli en augustus is een ander verhaal...

4. remco.sinnige@gmail.com

Lid geworden:
    19 jan 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet dat ik 2 jaar na dato nog eens iets post. Maar ik heb wat vragen. Ik ben van plan juli naar Gambia te gaan. Mijn vraag is of het in kololi/senegambia dan echt zo rustig is als men zegt. Ik ben tot nu toe 2x in de winter geweest in gambia en ik snap dat het dan stukken drukker is. Maar ik heb gehoord dat sommige hotels, restaurants en uitgaansgelegenheden gesloten zijn en dat de fruitvrouwen en juiceboys van hett strand af zijn. Is er iemand die dit kan bevestigen en miss iets meer kan vertellen over de zaken die dan gesloten zijn? Alvast bedankt.

5. musa sanneh

musa sanneh New Member

Lid geworden:
    17 jul 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinnige
    Ja idd de meeste zo niet alle verkopers zijn van het strand af een uitzondering daar gelaten, ligt eraan welk strand je bent
    waar een hotel redelijk bezet is zijn ze er wel. er zijn ook diverse hotels dicht dat kan je zien bij de travelpoort op de site als die ze in die tijd niet aanbiedt is het hotel dicht. verder zijn er ook diverse restaurants dicht maar ook nog genoeg openhet is rustiger maar ik vind dat wel fijn het is niet zo dat het doodstil is op straat echt niet, laat ik zeggen gezellig druk. en ja het is dan al regentijd dus de luchtvochtigheidsgraad is vrij hoog zweten dus! maar regentijd heeft ook zijn charme! wens je heel veel plezier en fijne tijd in Gambia

Deel Deze Pagina