Gambiaanse partner

Discussie in 'Gambia' gestart door girl_alina@ymail.com, 8 jan 2012.

1. girl_alina@ymail.com

Lid geworden:
    8 jan 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik ben totaal nieuw op dit forum en hoop dat mijn berichtje hier mag geplaatst worden.
    Ik ben 35 jaar en van Belgische nationaliteit, en heb 4 kinderen uit een vorig huwelijk. Ongeveer een jaartje geleden heb ik een Gambiaan leren kennen via een chat sites (hij woont in Gambia maar is geboren in Nigeria) nu na een tijdje chatten enzo zijn we verliefd op elkaar geworden, wat bij mij heel erg diep zit. Ik ben in aug '11 naar ginder geweest en het klikte goed tussen ons. Nu eens terug thuis heb ik mijn familie ingelicht over onze relatie, maar nu krig ik vaniedereente horen dat dit met zekerheid een relatie moet zijn om aan de Belgische nationaliteit te geraken, natuurlijk begin ik nu ook te twijfelen of dat zo is of niet, want ik heb kindjes kleintjes nog en ik wil hen geen pijn meer doen met een man die niet zal blijven.

Ik weet niet of iemand me advies kan geven, hoe ik kan achterhalen wat zijn werkelijke bedoelingen zijn.
    Hopelijk begrijpen jullie mijn verhaal een beetje, want ben gene krak in het schrijven van liefdes verhalen.

Alvast bedankt op voorhand voor het eventuele advies.

2. musa sanneh

musa sanneh New Member

Lid geworden:
    17 jul 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    lieve petra
    ik weet precies wat je voelt en wat je meemaakt maar geloof me verliefdheid maakt blind (stekeblind)en geloof je familie ook maar dat is naar aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zijn opzet
    zo niet dan realiseer je dat er een enorm cultuurverschil is tussen jou en hem. en ik heb in de 16 jaar dat ik pas in Gambia kom al menig koppel met veel verdriet uitelkaar zien gaan. ook vanwege je kindjes BEZINT EER GIJ BEGINT

Deel Deze Pagina