Getuigen Jo en Ronnie Bulgarije

Discussie in 'Bulgarije' gestart door Yannbas, 18 mrt 2015.

1. Yannbas

Yannbas New Member

Lid geworden:
    23 jun 2014
    Leuk Bevonden:
    0
    In voorbereiding van een aantal klachten hier in Bulgarije tegen Jo van de Steen en Ronnie Marynissen, in het geval dat ze terug naar hier komen, ben ik op zoek naar mensen die weet hebben van illegale zaken waar dit koppel ook in betrokken is.

Er is al heel wat materiaal verzameld door mij en anderen, maar het kan uiteraard de zaak enkel goed doen als er nog meer informatie komt zodat de onderzoeken van het gerecht uitgebreid en uitgediept kunnen worden.

Uiterste discretie wordt verzekerd, uw naam zal - indien u dit wenst - NIET gebruikt worden voor de aanklachten en rechtszaken. Alles gebeurt onder mijn naam, en op mijn kosten.

Arme en oude Bulgaarse mensen afpersen, landgenoten afzetten, en zo een kleine 100.000€ per jaar in het zwart binnenhalen terwijl ze op kosten van de belastingbetaler leven (vervroegd pensioen en ziekteverlof), om dan mensen verbaal en fysiek te bedreigen wanneer die vaststellen dat ze er in geluisd zijn, dat gaat me een beetje te ver. "Denk na voordat je iemand bedreigt, dat kan zich hard tegen je keren" zou ik hen zeggen.

Het is hoog tijd om paal en perk te stellen aan deze criminele praktijken die ons allen dupeert.

Deel Deze Pagina