Goed en goedkoop ( duik ) adres op Aruba

Discussie in 'Aruba' gestart door Henriekip, 30 sep 2007.

1. Henriekip

Henriekip New Member

Lid geworden:
    30 sep 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik ben van plan om naar het mooie Aruba te gaan. Ik wil er een duikbrevet halen en even lekker genieten.

Wie weet er een goed en goedkoop plekje op basis van logies of halfpension.?

Heeft u zelf iets op Aruba wat u verhuurt!reageer dan ook ( wel in de buurt van het strand )

Ik dank alvast iedereen die mij een goede tip geeft.

MvG Henri

2. john en gerda

john en gerda New Member

Lid geworden:
    18 okt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar wij zelf zijn gewest is Arubiana inn, Bij Bubali. een mooi pension op basis van logies en ontbijt. De eigenaar is Gaston Verlaan een nederlandse man... wij zijn er in januari van dit jaar geweest. en gaan er volgend jaar weer heen een aanrader.

mvg john en gerda

3. meerdanalleeneenbeer@hotmail.com

Lid geworden:
    13 jan 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Zijn er mensen die ervaring hebben op Aruba om daar je padi te halen??
    Zo ja hoe lang doe je daar dan over???
    Groetjes ria

4. n.lelieveld

n.lelieveld New Member

Lid geworden:
    8 mei 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Wij zijn in januari naar Aruba geweest, en hebben verbleven in Perle d'Or. Dit is een goed en goedkoop appartementencomplex, waar heel veel stagiares wonen. Maar nu zijn er ook enkele appartementen voor vakantiegangers. Gezellige bar, goedkoopste bier van Aruba, en heerlijk eten voor weinig. Echt een aanrader. De eigenaar is een Nederlandse man.

5. jdircksenn

jdircksenn New Member

Lid geworden:
    11 jul 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij zij net terug van aruba,fantastisch eiland.
    Wat zeker een aanrader is, is een boottrip op motoryacht STREA. Een biertje kost omgerekend 1.20 euro
    Ik zag ook dat ze een website hebben
    WWW.STREACHARTERS.COM
    In Feb. gaan we weer voor het carnaval, moet echt super zijn, een van de mooiste ter wereld.
    Heb er nu al zin in.
    Gr J.W.

6. george@geenmail.nl

george@geenmail.nl New Member

Lid geworden:
    2 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Ria,

Je kan zonder problemen je PADI halen op Aruba. Wanneer je de open water cursus volgt moet je rekenen op 4 dagen om de volledige cursus te voltooien.

Er zijn verschillende duikscholen op Aruba, zelf heb ik m'n cursus gevolgd bij S.E.Aruba Fly 'n Dive. Je kan hun website met alle info vinden op http://www.se-aruba.com

7. AJ2

AJ2 New Member

Lid geworden:
    14 jan 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi rita,

Wij hebben ons brevet gehaald bij IADS. Een soortgelijke organisatie als PADI.
    We hebben het in 5 dagen gehaald. smorgens theorie en smiddags duiken.
    We hebben de laatste duik zels een wrak duik gemaakt naar de Jane Sea Wreck. Een hele leuke ervaring. http://www.in-aruba.com/arubadivesites.htm
    Ik hoop dat je het net zo ervaar als ons. wij vonden het namelijk helemaal te gek.

Grz

8. Michel Kant

Michel Kant New Member

Lid geworden:
    23 aug 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben ook ons brevet gehaald bij IADS.
    Wij deden er 4 dagen over. De 5e dag hebben we wel gedoken maar toen waren we al gecertificeerd.
    We hebben het gehaald bij Fred. Een Nederlandse man die woonachtig is op het eiland. En we waren goedkoper uit dan als we het hier in Nederland zouden halen.
    Kijk voor foto's op www.go2aruba.net

Veel succes.

9. Miko

Miko New Member

Lid geworden:
    22 okt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrijwel alle particuliere accommodaties (huurwoningen, vakantiewoningen, appartementen, studio's, maar ook villa met zwembad) zijn te vinden op www.casacama.com

De prijzen beginnen rond de 200 euro per week en de 450 euro per maand (voor als je wat langer op het eiland blijft).

CasaCama.com is een Nederlandse organisatie en op werkdagen telefonisch te bereiken of 24 uur per dag via info@casacama.com

Veel plezier op Aruba!

10. Happynurse

Happynurse New Member

Lid geworden:
    27 sep 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

ik zoek woonruimte voor een jaar voor mijn gezin, man en 2 meiden van 4 en 7 jaar. Het liefste in Oranjestad.
    Tevens zoek ik ervaringen mbt het behalen van een motorrijbewijs.

Alle reacties zijn van harte welkom!

Deel Deze Pagina