Goed reisbureau of tips voor Madagascar

Discussie in 'Madagaskar' gestart door dannyvandersluys, 4 jan 2010.

1. dannyvandersluys

dannyvandersluys New Member

Lid geworden:
    26 jan 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Op 22 april gaan wij trouwen en denken erover om op huwelijksreis te gaan naar Madagascar. Ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren over een leuke reis.

Graag willen we in elk geval beginnen met 2 tot 3 dagen aan het strand om lekker tot rust te komen.

Dan willen wij graag wat van het land zelf zien.

In elk geval de puntige rotsformaties van rotsformaties van Tsingy de Bemaraha, een nationaal perk met jungle en de beroemde baobabbomen mogen natuurlijk ook niet ontbreken.

Misschien dat u zelf ook nog vindt dat we iets echt niet moeten overslaan, of andere tips, dan hoor ik ze graag.

We sluiten graag af met een paar dagen relaxten op een mooi strand, liever niet hetzelfde strand als bij aankomst.

De hotels hoeven zeker niet super de luxe te zijn, maar wel sfeervol.

Ik hoop dat u met een leuke suggestie kan komen.

2. Nadia de Bruijn

Nadia de Bruijn New Member

Lid geworden:
    1 feb 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Danny van der Sluys,

Op www.moratravel.com is alle informatie te vinden over de mogelijkheden die Madagascar biedt. Mora-Travel is een lokale touroperator, met een Nederlandse eigenaresse. Op de site kunt u zelf kijken wat u interessant vindt en op basis daarvan kan voor u een reis op maat worden samengesteld. Bij vragen kunt u altijd een email sturen of bellen.

Ik hoop dat u hier wat aan heeft, heel veel succes en plezier met uw (het boeken van) uw reis.

Met vriendelijke groet,
    Nadia de Bruijn

3. Danny v/d S

Danny v/d S New Member

Lid geworden:
    9 feb 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het opgegeven. Naar Madagascar afreizen is gewoon enorm duur. Elke tour die je boekt is overal onwijs duur. Ik dacht dat Madagascar 1 van de armste landen was...

Nou, aan de prijzen van excursies en tourtjes (ook in Madagascar zelf) zou je denken dat het een West Europees land was.

4. susanne.0000@gmail.com

Lid geworden:
    20 feb 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    De vliegtickets zijn inderdaad niet goedkoop, het scheelt wel als je vanaf Londen vliegt. Dat de tours in Madagascar zelf zo duur zijn, ben ik niet met je eens. Kijk eens op bijvoorbeeld www.madagascar-green-tours.com, heb ik zelf een goede ervaring mee en de prijzen daar vallen heel erg mee.

5. dannyvandersluys

dannyvandersluys New Member

Lid geworden:
    26 jan 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jij 680 Euro voor 4 dagen of 1030 Euro voor 5 dagen goedkoop vindt, kan ik jou reactie begrijpen. Ik vind het knap duur hoor Susan!

6. susanne.0000@gmail.com

Lid geworden:
    20 feb 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar heb je er erg in dat de prijzen die je noemt, de totaalprijzen zijn voor 2 personen en niet per persoon? Per persoon zou het inderdaad behoorlijk duur zijn.

Deel Deze Pagina