Goedkoop naar ijsland

Discussie in 'Ijsland' gestart door avdh1, 16 mrt 2010.

1. avdh1

avdh1 New Member

Lid geworden:
    5 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil in juni met het vliegtuig naar ijsland en daar een auto huren of alvast hier in holland een auto huren
    En waar vind ik dan niet zo n dure hotels of appartementen etc....
    Waar kan ik goedkoop tickets boeken en waar kan ik het beste dan een auto huren?
    ik hoor het graag
    Bedankt alvast

2. frans49@yahoo.com

frans49@yahoo.com New Member

Lid geworden:
    12 dec 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor een auto kijk hier eens:
    www.eautohuur.nl
    En voor een hotel kan je o.a. naar:
    gtahotels.com

Maar er zijn nog veel meer sites.

3. frans49@yahoo.com

frans49@yahoo.com New Member

Lid geworden:
    12 dec 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet ik te vermelden dat ik de tickets rechtstreeks geboekt hebt bij
    icelandair.com

4. blomme

blomme New Member

Lid geworden:
    3 aug 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook via http://www.hostel.is/displayer.asp?cat_id=13 een rij- en verblijfpakket aanvragen. Je slaapt dan wel in jeugdherbergen.

5. Isabelle_Dm

Isabelle_Dm New Member

Lid geworden:
    29 aug 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben onze auto gehuurd bij Car rental Atak, goede service! Voor 63 euro per dag heb je al een economy car (de goedkoopste), ik zou z├ęker geen auto huren op voorhand in NL, in IJsland - zelfs de kleinste auto's - zijn toch meer uitgerust op IJsland (dikkere ramen, betere banden) en je krijgt 'm volgens mij als je 'm hier huurt ook niet verzekerd tegen al die "IJslandse ongemakken" die je op grevelwegen en in sommige gebieden oploopt volgens mij

6. EllendeRuijter

EllendeRuijter New Member

Lid geworden:
    21 okt 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Ineke,

Wat leuk dat je naar IJsland gaat. Wij zijn 2 keer in juni naar IJsland geweest. Ik heb beide keren zelf de reis geregeld via de jeugdherbergorganisatie www.hostel.is. Via hen hebben we ook de huurauto geregeld. Wij hebben er voor gekozen om in alle jeugdherbergen in 2 persoonskamers te slapen. Hier betaal je wel wat meer voor maar vonden we erg fijn. Het voordeel is dat elke hostel een keuken heeft en je dus daarmee je budget ook in de gaten te houden. Voor het boeken van de vlucht raad ik aan om op Icelandair.nl te kijken wanneer de goedkoopste vluchten zijn. Maar boek ze dan via www.supersaver.nl. Daar komen namelijk geen bijkomende kosten bij als reserveringskosten enz.

Ik hoop dat dit wat helpt.

Groetjes,

Ellen

Deel Deze Pagina