Goedkoop vakantie houden in Tsjechie?

Discussie in 'Tsjechië' gestart door chrissie, 21 feb 2009.

1. chrissie

chrissie New Member

Lid geworden:
    21 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Al zo vaak mooie verhalen gehoord over Tsjechie, dat de mensen er nog zo vriendelijk zijn. En daarom zouden we er graag eens naar toe gaan, maar wij vinden enkel dure vakantie aanbieders. Is er dan echt nergens meer iets te huur voor een normale prijs. Die wij als gepensioneerden kunnen betalen. Iets in de natuur. Een caravannetje of klein huisje? Wij kunnen het niet vinden. Weet iemand raad.
    We hopen het. Leuke site trouwens.
    gr. Chrissie en Rob

2. coosje Spierings

coosje Spierings New Member

Lid geworden:
    29 jan 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahoi hier even Coosje van een B&B www.tsjechievakanties.com in Tsjechië.U kan bij ons in het laagseizoen voor 450 CZK=17.154 EUR per persoon met een lekker ontbijtje.Is dit Duur? Ik hoor graag uw idee

3. gm.nijhuis

gm.nijhuis New Member

Lid geworden:
    13 sep 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ben ik gemiddeld kwijt voor twee personen voor lunch en eventueel een kop koffie per dag?

4. stanyvonne

stanyvonne New Member

Lid geworden:
    13 jan 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, wij wonen zelf in Tsjechië en weten nog een leuk adres. Google maar eens op Pension Maxov veel succes Yvonne

5. lia_dekkers

lia_dekkers New Member

Lid geworden:
    12 feb 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog een leuk appartement,betaalbaar en erfg gezellig...Het is in Zuidbohemen,mooie omgeving en prachtige natuur
    Kijkt u even op mijn website www.dumzichovec.nl

6. jakado

jakado New Member

Lid geworden:
    20 feb 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoekt u een kleinschalig pension in het Reuzengebergte? Vanaf kc 350 pppn. Dit is inclusief ontbijt. Meer weten, neem een kijkje op de website www.papillonvakanties.nl

Deel Deze Pagina