Goedkoop vliegen naar Vietnam

Discussie in 'Vietnam' gestart door anneleen_vandenberge, 16 dec 2007.

1. gerardenlisa

gerardenlisa New Member

Lid geworden:
    13 jan 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij info geven omtrent het typhoonseizoen ?
    Ik heb begrepen dat het zo'n beetje begint in augustus.
    Is het dan toch een optie om zeg maar in oktober of november naar Vietnam te gaan ?

2. anneleen_vandenberge

Lid geworden:
    14 dec 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Gerard,

ik denk dat je het best een nieuw onderwerp opent met jouw vraag erin, want anders ga je goede antwoorden mislopen, vrees ik,

Anneleen

3. jannnieknol

jannnieknol New Member

Lid geworden:
    17 jan 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi allen

ik ben ook bezig om een reis naar vietnam te plannen via bangkok. ik kan alleen die vluchten voor ongeveer 60 euro niet vinden van Bangkok naar Vietnam (daar heeft Johan het over op 28/12)
    Ik zie prijzen van 10.000 baht (200 euro) Weet iemand hoe dat zit?

4. anneleen_vandenberge

Lid geworden:
    14 dec 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Dag Jannie,

het hangt ervan af op welke stad je wil vliegen. Airasia vliegt op Hanoi en dat komt goedkoop uit. Maar als je dan terug wil vliegen van uit Ho Chi Minh dan is het met Bangkok Airways en dat is een duurdere maatschappij.

En ik vrees dat alle vluchten dit jaar sowieso duurder uitvallen wegens de hoge kosten.

5. Guest16449

Guest16449 New Member

Lid geworden:
    25 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon even op de link klikken, Jannie.
    Wat is dan het probleem? Er zijn nu zelfs vluchten voor 35 euro.

http://www.skyscanner.net/nl/eur/vluchten/bkk/han/goedkoopste-vluchten-per-maand-naar-hanoi-van-bangkok.html?single=true&adults=1&children=0&infants=0

6. Wies

Wies New Member

Lid geworden:
    31 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    ook met Nokair vlieg je voor ongeveer 2000baht naar Hanoi...
    http://www.nokair.com/NokConnext/aspx/Welcome.aspx

7. linda@hotmail.com

linda@hotmail.com New Member

Lid geworden:
    16 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik ga as donderdag naar Vietnam, vlieg naar HCMC via Singapore en terug vanaf Hanoi via KL. Ik heb er 875 euro voor betaald en vlieg met klm. Ik was trouwens redelijk vroeg met boeken (oktober).

Groetjes Linda

8. marliesvankampen@yahoo.com

Lid geworden:
    17 jul 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Linda,
    ik zag dat jij voor een redelijk prijs naar vietnam bent gevlogen. Ik vroeg me af via welke website je geboekt hebt. Ik ben van plan in feb/maart te gaan en de prijzen zitten nu al boven de 1000 euro. Of ben ik misschien te vroeg?
    Hmmm je berichtje is van februari dus ben benieuwd of je dit ooit zult lezen :) Maar het is het proberen waard :)
    Dank alvast!
    Marlies

9. Guest16449

Guest16449 New Member

Lid geworden:
    25 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Te vroeg ben je niet. Profiteer van de goedkope dollar en probeer het eens via www.orbitz.com. Zonder enige moeite had ik bij mijn eerste poging zo een retourticket met de KLM te pakken voor 1328 US$ = 850 euro.

(Ik probeerde Amsterdam-Saigon retour; heen 12 februari; terug 10 maart)

Andere Amerikaanse websites met dergelijke goedkope tarieven voor KLM-tickets zijn:
    www.expedia.com (let op: niet www.expedia.nl)en
    www.lessno.com

Succes! Ik ben benieuwd of je hiermee geholpen bent. Ook als je nog vragen hebt, moet je het maar even laten weten.

10. wdk.verhaeghe

wdk.verhaeghe New Member

Lid geworden:
    5 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste allemaal,

Ben deze zomer naar Hanoi geweest (8 aug tot 19 sep). Gevlogen met aeroflot vanuit Parijs via Moskou, geboekt via www.ebookers.fr (eind maart) voor 889 eur (H/T) (waarvan 30 eur leveringskosten van ticket, die vallen nu weg want ze zijn ook e-ticket geworden). Check ook eens de aeroflot site zelf www.aeroflot.aero die meestal dezelfde lage prijzen aanbieden.

Goedkoop en degelijk, geen franjes!
    Uitgebreid: vliegverslag op http://www.luchtzak.be/forums/viewtopic.php?f=4&t=38068

Geen typhoons gehad, er was wel grote wateroverlast net voor ik toekwam in het noorden (Sapa) en onlangs stond Hanoi dus ook onder water (begin november)

11. tondekok

tondekok New Member

Lid geworden:
    22 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben afgelopen oktober dus naar Vietnam gevlogen met Vietnam Airlines, 2-10-2008 t/m 18/10-2009, vanaf Frankfurt voor €720,== per ticket,11 uur vliegen non stop ec.
    Vlieg nu maart weer naar Vietnam, Vietnam airlines is een stuk duurder geworden nl boven de €1000,==.
    Nu met Qatar Airlines, 2-3-2009 t/m 24-3-2009, met en stop van 1 1/2 uur in Doha vanaf Frankfurt voor €860,==.
    Beide keren vv HCMC.
    Vliegen kan dus nog steeds onder de 1000,==.

12. erwin.roef

erwin.roef New Member

Lid geworden:
    7 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het voor sommigen intressant is vanuit Nederland, maar Finair heeft soms goede aanbiedingen vanuit Brussel naar BKK. En een enkeltje BKK-Hanoi heb je voor ongeveer 60€.

Grts,

Erwin

13. atmrulez@hotmail.com

Lid geworden:
    3 feb 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens op http://vertrekschiphol.nl, daar moet je er denk ik wel uitkomen.

14. Paulientje

Paulientje New Member

Lid geworden:
    17 nov 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gevlogen met Lufthansa.. had mijn ticket voor maar 550 euro gekocht met een group on aanbieding.. op de travelsectie van de website staan zo nu en dan ook verrereis bestemmingen.

15. Larosaurus

Larosaurus New Member

Lid geworden:
    29 jan 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Met finnair in juli augustus naar bangkok (via helsinki) in 14 uur, daarna met air asia naar hcmc, terugreis hanoi bangkok, schat met deze combi onder de 800 euro pp te blijven.
    680 voor retourvlucht bkk, 50 euro voor bkk-hcmc en 70 euro hanoi - bkk.
    Heb je ook meteen hanoi hcmc opgelost, dat moet je normaal nog binnenlands oplossen met bijv. Hanoi-HCMC.
    In de air asia tarieven zitten ook al de koffertjes/tax meegenomen.

Deel Deze Pagina