Greyhound of Aussielines????

Discussie in 'Australië' gestart door Mich�le, 20 mrt 2009.

1. Mich�le

Mich�le New Member

Lid geworden:
    20 mrt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Mijn zus en ik reizen in Australië in 4 weken van Syndey naar Cairns.
    Een auto huren is geen optie, dus we nemen de bus. Maar kan iemand mij vertellen wat het verschil tussen, en de voor- en nadelen zijn van Greyhound en Aussielines?
    Iemand zei me dat je bij Aussielines meer het 'tour'gevoel hebt.
    Ik heb een beetje een dubbel gevoel. Wil absoluut niets aan vrijheid inboeten, maar ik denk wel dat je af en toe in groep meer pret kan beleven dan met 2.
    En ik heb het idee dat bij Aussielines alles precies meer op groep gericht is (kan verkeerd zijn natuurlijk!)
    En plus, is Ausslines nu een australische organisatie? Want ik wil wel graag mensen van verschillende nationaliteiten ontmoeten, en niet alleen Belgen en Nederlanders :)

Trouwens, bij beide kan je toch op en afstappen wnn je wil e? of niet?

Alvast enorm bedankt voor jullie hulp!!!

2. Rogier Muller

Rogier Muller New Member

Lid geworden:
    7 okt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee Michele

Aussieliners is een onderdeel van de Oz experience. Volgens mij is Aussieliners speciaal voor Nederlandstaligen gemaakt, en de Oz experience is juist Australisch. Maar omdat het een onderdeel ervan is, denk ik dat je ook met andere nationaliteiten reist.

Wat het verschil betreft tussen Greyhound en Aussieliners: het op en afstappen is volgens mij geen probleem. Allebei verstrekken ze passen die van langdurige tijd geldig zijn. Greyhound zal wat flexiber zijn met het op en afstappen, maar Aussieliners zal je naar meer mooiere plekken brengen dan Greyhound, aangezien deze zich echt op tours focust. Greyhound biedt ook bepaalde routes aan, maar die van Aussieliner zullen beter zijn.

Greyhound is wel goedkoper, maar alleen als je echt grote afstanden gaat afleggen. Maar aangezien je van Sydney naar Cairns gaat, dan kun je gewoon voor Aussieliners kiezen.

3. www.tips4oz.com

www.tips4oz.com New Member

Lid geworden:
    28 jun 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi! kijk eens voor meer tips op www.tips4oz.com of www.tipsvooraustralie.nl

groetjes

Deel Deze Pagina