gsm nummer

Discussie in 'Dominicaanse Republiek' gestart door jc800alfa@gmail.com, 3 okt 2010.

1. jc800alfa@gmail.com

jc800alfa@gmail.com New Member

Lid geworden:
    16 jul 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, heb een vraagje. Vorige keer leerde ik een vrouw kennen en ze zei me dat ze van Santiago was. Heb haar gsm-nummer getraced via internet en blijkbaar geeft men Santo Domingo aan als plaats van afsluiten abbonement, de andere nummers die ze geeft leiden ook naar Santo Domingo, dus NIET santiago. Hoef ik mij zorgen te maken? Liegt ze of ben ik paranoia?
    groetjes.

2. B767-300ER

B767-300ER New Member

Lid geworden:
    1 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Klint vrij logisch als alles via Santo Domingo gaat. Vraag me alleen af hoe je als particulier GSM nummers kan tracen ;)

3. m.coryn

m.coryn New Member

Lid geworden:
    4 jul 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer deze site eens;

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:k_ZbKKuq9NsJ:www.numberinvestigator.com/829371+prefix+santo+domingo&cd=9&hl=nl&ct=clnk&gl=be

trouwens, bepaalde gsm nummers van andere mensen zijn effectief gelokaliseerd in Santiago,maar die van deze vrouw geven als locatie Santo Domingo...

4. m.coryn

m.coryn New Member

Lid geworden:
    4 jul 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry van vorige referentie, probeer deze; www.numberinvestigator.com

5. Francisco

Francisco New Member

Lid geworden:
    2 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Marco,

heb je dan nog kontakt met haar gehad telef.,
    Vele van die meiden die in Sosua of cabarete komen wonen interdaad in Santo Domingo,Santiago,Puerto Plata en elders in het land (familie's),maar proberen aan de kost te komen in Sosua/Cabarete.En logeren meestal in kleinere hotels of bij vrienden.

6. jc800alfa@gmail.com

jc800alfa@gmail.com New Member

Lid geworden:
    16 jul 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ze belt me op en ik haar ook wel eens, maar e-mailen en chatten doen we ook regelmatig.

7. manon

manon New Member

Lid geworden:
    17 mei 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap de strekking van deze vraag niet???

8. francois.eriksen

francois.eriksen New Member

Lid geworden:
    10 dec 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Manon,

ik begrijp het wel wat Marco bedoeld,hij leerde iemand kennen al daar krijgt haar GSM nummer zij zegt dat ze van Santiago is probeert het nummer na te checken of dit inderdaad zo is en komt tot de vastelling dat deze nummer van Santo Domingo is.
    En interdaad dat kan zo zijn.In het uitgangsleven kom je meestal meiden tegen van ver weg die een tijdje in sosua of p.plata verblijven om zo wat de toerist(gringo's)hun zakken leeg te halen.Deze meiden maken je zo wat van alles wijs en jij trapt er in,allé ik verwacht toch dat jij die er ook regel matig komt wel weet wat ik bedoel.
    nb.:Nu is het al zo ver dat marco inlichtingen heeft gevraagt om ze naar hier te krijgen(vakantie of wat?).

9. Dre Broeders

Dre Broeders New Member

Lid geworden:
    26 jun 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het met mijn eigen nummer uitgeprobeerd.
    Ik woon in Juan Dolio en ze geven ook aan Santo Domingo.

10. algemeen

algemeen New Member

Lid geworden:
    10 okt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me ook wel logisch, omdat je daar maar 75 km vanaf woont.

11. Francisco

Francisco New Member

Lid geworden:
    2 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    het zou natuurlijk wel kunnen dat het centrale netwerk in Santo Domingo gevestigd is.Ik herniner me eens een programma van ik vertrek met de fam.Borgers(sosua) die affiches hadden laten maken voor hun excurcies op voor hand met hun nummer van vroeger,maar die was door één of andere reden afgesloten en ze vroegen of ze deze niet konden behouden,maar de verkoper van de telefoon winkel moest toen kontakt opnemen in Santo Domingo(waar dan bevestigd werd dat dit
    niet meer kon).

Deel Deze Pagina