help!

Discussie in 'Rio de Janeiro' gestart door lianne1990, 20 dec 2010.

1. lianne1990

lianne1990 New Member

Lid geworden:
    20 dec 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste lezer!
    ik doe mee aam een challenge waarmee ik 50 iphones kan winnen... ik heb tot nu toe erg goed gescoord in de vorige challenges en ben nu aangekomen bij de 3e.
    de opdracht is dat we van de 7 wereldwonderen een foto moeten laten maken met in beeld mijn gebruikersnaam en een lokale krant. 1 van de foto's moet van "cristo redentor" zijn.
    ik heb max. 7 dagen de tijd dus als iemand conecties heeft of zelf nog "in de buurt" komt van dit mega standbeeld. neem dan alstublieft zo snel mogeiljk contact met mij op: lianne1990@live.nl

2. Jan damen

Jan damen New Member

Lid geworden:
    20 dec 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo lisanne! wat toevallig, ik ga morgen langs de christo redentor! ik zal kijken wat ik voor je kan doen ;) dus deze is geregeld ;)

gaarne reactie op dit forum ;)

3. lianne1990

lianne1990 New Member

Lid geworden:
    20 dec 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Super!!!! ik zou je dan wel willen vragen of je met het maken van de foto 2 dingetjes extra zou willen doen... er moet namelijk een plaatstelijke krant in beeld zijn én ergens moet de tekst: "lianne1990" staan... alleen op die manier telt de foto mee... ik hoop dat je dit nog optijd leest en dat het gaat lukken
    Ik hoop het echt!!! vind het ook echt super tof dat je reageert en mee zou willen werken!!
    zeer vriendelijke groetjes, Lianne

ohja, als je speciaal n krant moet kopen wil ik m wel betalen :p

4. Jan damen

Jan damen New Member

Lid geworden:
    20 dec 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, nog gelezen! ik ben er morgenmiddag, dus dan zal ik de foto maken :) zal ik dit op een briefje zetten?? ik doel dan op, lianne1990? of misschien op die krant? geen dank hoor ;)

5. lianne1990

lianne1990 New Member

Lid geworden:
    20 dec 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    En en en ? is het gelukt? als het gelukt is mail mij dan alstublieft zo snel mogelijk de foto! Ik heb nog tot maandag de tijd.

Groetjes uit het koude nederland

6. marcomarco

marcomarco New Member

Lid geworden:
    5 jan 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    En gewonnen? :) ik kan nog wel een iphone gebruiken :)

Deel Deze Pagina