hoe door polen ?

Discussie in 'Polen' gestart door Jackie, 26 dec 2007.

1. Jackie

Jackie New Member

Lid geworden:
    26 dec 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij willen in augustus naar polen gaan, wij zijn met 6 personen en wij weten nog niet juist hoe we er naartoe zullen gaan, ofwel met 2auto's of een motorhome huren.
    Daar wij verschillende personen te bezoeken hebben, kunnen we moeilijk op één centrale plaats verblijven.
    We zouden de provencies Podkarpacie,Swietokrzyskie,Lodzkie en Lubelskie
    willen aandoen.
    Heeft iemand ervaring met reizen in polen met de motorhome, of rondtrekken van hotel naar hotel.

Dank bij voorbaat

Jackie

2. Ania Litawinska

Ania Litawinska New Member

Lid geworden:
    20 nov 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Jackie,
    Ik ben Ania Litawinska (eigenaresse Real Travel Poland) en ik kan je misschien helpen. Je kan via mijn website, die nu wordt gebouwd contact met me opnemen. www.realtravelpoland.nl
    Beschrijf alles wat je graag wel en niet wilt en dan zal ik eens kijken wat ik voor je kan doen. Mijn partner, Real Travel, is namelijk gevestigd in Krakau.
    Bedenk je maar eens...

M.v.g.
    REAL TRAVEL POLAND
    Ania Litawinska
    www.realtravelpoland.nl

3. cautaerts_tanghe

cautaerts_tanghe New Member

Lid geworden:
    29 dec 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste,

wij wonen en werken (sinds 2004) in Warschau en jaarlijks reizen we voor een 10-tal dagen doorheen dit prachtige land. Wij boeken onze hotels via internet en vandaaruit pluizen we de streek verder uit. We zijn een gezin met 2 kids (14&10 jaar).
    Mocht je meer info willen, laat maar weten.

Groetjes

4. volerenavion

volerenavion New Member

Lid geworden:
    3 jan 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    als jullie met de vliegtuig willen reizen, probieren misschien op www.flynatic.com

Polen is een erg mooie land:)
    Ik ben daar enige keer geweest!

goede reis

Deel Deze Pagina