Hoe is Laos???

Discussie in 'Laos' gestart door jipmuts, 12 dec 2006.

1. jipmuts

jipmuts New Member

Lid geworden:
    12 dec 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga jan. vanuit Bangkok richting cambodja, vietnam en Laos. Wat moet ik zien in Laos en is het makkelijk bereisbaar?

2. pong2

pong2 New Member

Lid geworden:
    17 dec 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    in die trouwe reisgids kan je alles lezen.
    het is er dan KOUD! veel minder warm als je nu in NL denkt.
    je MOET nix zien, er is niemand die daar op toeziet, en als je zelfs geen enkel idee hebt wat je interesseert, dan tja,?
    De HOOFDplaatsen zijn redelijk makkelijk te doen per OV=bus, maar lange reizen en veel hobbelen.

3. nfgggbg

nfgggbg New Member

Lid geworden:
    6 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Laos koud ??? Ik liep er vorige winter nochtans in korte broek en t-shirt.

4. abeland2000@hotmail.com

Lid geworden:
    20 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, in de bergen kan het koud zijn in Laos in deze tijd... Maar verder is het heerlijk warm.
    Laos is goed te bereizen. Met een Lonely Planet in de hand kom je overal. Engels word over het algemeen goed gesproken. Reis je als vrouw alleen, probeer dan in het openbaar vervoer met iemand samen te reizen. Het zal alleen niet echt een probleem zijn, maar je kan beter geen risico lopen. Hou je van Indiaas eten, ga dan een keer eten bij Nazim restaurant. In meer dan 15 plaatsten in Laos aanwezig.
    Op www.ayuka.nl kun je veel informatie lezen over Laos. Heel veel plezier!

5. evo

evo New Member

Lid geworden:
    25 feb 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    wij (4 personen) willen graag aankomende zomer naar laos. We zijn al eens een keer eerder in bangkok en chiang mai geweest. maar is het in laos niet zo touristies? want daar houden wij niet echt van.

6. De Roose Zanien

De Roose Zanien New Member

Lid geworden:
    26 feb 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil graag naar laos in oktober en november waar moet ik op letten,wij zijn twee vrouwen,en de eerst keer naar laos,alle inlichtingen betreffende loas zijn hartelijk welkom....zanien

7. jcassady81@yahoo.com

Lid geworden:
    16 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net terug van 8 maanden rondreizen door zuidoost azie en kreeg bij Laos het meest het gevoel dat ik aan het reizen en ontdekken ben. Vergeleken met de andere landen in die regio is het nog niet zo toeristisch (ga niet naar Vang Vieng, tenzij je de hele dag films en series wilt kijken). En neem altijd de local bus, niet de airco toeristen bussen. Het gaat misschien wat trager, maar je maakt zoveel mee onderweg, dat wil je niet missen. Een vrouw die naast me zat begon over mn armen te aaien omdat ze daar bijna geen lichaamshaar hebben, manden met rauwe vis werden de bus in gesleept, maar ook levende kippen en zakken rijst. In Don Khon, het uiterste zuiden, ging een jongetje huilen omdat hij nog nooit een blanke had gezien. Er is daar geen elektra op het eiland, maar is 10x echter dan het ernaast gelegen eiland Don Det.
    We zijn er uiteindelijk 30 dagen in laos geweest, maar gaan zeker nog eens terug (naar het uiterste noorden dan)

8. Nienke Pluijm

Nienke Pluijm New Member

Lid geworden:
    29 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor een televisieprogramma bij de publieke omroep, ben ik op zoek naar Nederlanders die van het verre buitenland hun thuisland hebben gemaakt.
    Wat dreef hen om weg te gaan? Wat vind je er en wat raak je kwijt?
    Mocht u hierover met mij in contact willen treden , ben ik u zeer erkentelijk.

Nienke Pluijm
    email :vertrokken@live.nl

9. ab@ayuka.nl

ab@ayuka.nl New Member

Lid geworden:
    8 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens op www.ayuka.nl voor veel informatie over Laos.

10. w.j.f.bulsing

w.j.f.bulsing New Member

Lid geworden:
    29 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen maandag stond er een 2 pagina's groot artikel in de telegraaf over Laos.
    PDF-file staat op www.ayuka.nl

Deel Deze Pagina