Hotel kaskazi kenia diani beach

Discussie in 'Kenia' gestart door franksomers, 17 jun 2012.

1. franksomers

franksomers New Member

Lid geworden:
    5 mrt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo ik ga 30 sept 3 weken naar dit hotel
    Eerste keer kan iemand me zeggen hoe zit dat met het geld pinnen euro's visa enzo welke safari boeken ben alleen hoelang en prijzen kan je die betalen met visacard ??? Hoe liggen de prijzen van drank en eten heb wel een all in maar wil ook wel daarbuiten gaan eten , hoe is contact met bevolking zijn ze te vertrouwen enz

2. harrie.

harrie. New Member

Lid geworden:
    27 jun 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo frans
    kaskasi hotel ligt centraal in diani beach
    schuin tegen over dit hotel is een bezine station met een shopping centre hier is ook een forex wissel kantoor verder zijn er ook wel banken in de buurt om te pinnen.
    ook bij het benzine station is een goed safari buro genaamd MONIKA SAFARIS

3. franksomers

franksomers New Member

Lid geworden:
    5 mrt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Harrie is wel frank he !!!!
    Toch al bedankt voor de info maar kun je me ook zeggen hoeveel dagen ik best boek en welke safari en wat is de prijs ongeveer ????kan je met visa betalen of met euro wat is daar het beste ????
    Kun je daar ook ergens goed uitgaan en leuke mensen leren kennen of zijn die daar niet te betrouwen ?

4. harrie.

harrie. New Member

Lid geworden:
    27 jun 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo frank
    het ligt er aan hoe lang en hoe luxe je je
    safari wilt maken
    een safari vanaf diani is b.v:een drie of vier daagse safari naar tsavo oost/west
    amboseli je zou daarnaast ook een dagtrip naar Shimba hill of naar wasini eiland kunnen maken.
    het ligt er geheel aan wat je wilt/kunt besteden, als je met meerder personen gaat kun je ook gemakkelijker een korting bedingen

hier een voorbeeld

http://www.monikasafaris.org/Katalog/EB5.htm

en je ziet een prijs verschil dat komt door dat je in een luxe lodge of tent overnacht

5. Marri�tte

Marri�tte New Member

Lid geworden:
    26 jun 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Frank,
    Wat Harrie zegt is zeker waar, prijzen zijn ontzettend afhankelijk van je wensen qua duur, lodges of campsites,aantal personen enz.
    Pasgeleden weet ik van twee vrijwilligers die 4daagse safari Tsavo East en West vanuit Diani Beach deden dat zij volgens mij €600pp betaalden voor privésafari met overnachtingen in verschillende lodges. Privé, dus alleen hun tweetjes, dus niet met andere toeristen.
    Ik weet de naam van het safarikantoor niet meer, maar zou dit evt kunnen navragen voor je aan hun. Zij waren dolenthousiast, omdat zij echt al hun wensen konden aangeven en alles was mogelijk. Als je dat wil of andere vragen hebt, moet je me maar even mailen. marriettevdvelde@hotmail.com
    Ik woon in Ukunda (dichtbij Diani Beach) dus ken er ook wel leuke restaurantjes/uitgaansgelegengeden in verschillende prijsklasses en lokaal of toeristisch. Ik kijk niet heel vaak meer op dit forum, maar mijn mail lees ik dagelijks. Ik lees t wel in mn mail als je meer wilt weten.
    Groetjes Marriëtte

Deel Deze Pagina