Hotel Kombo Beach brand

Discussie in 'Gambia' gestart door Ennaira, 15 feb 2012.

1. Ennaira

Ennaira New Member

Lid geworden:
    15 feb 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Twaalf jaar geleden heb ik een jaar in Gambia gewoond en nu ga ik 27 april voor het eerst weer terug. Ik blijf in hotel Kombo Beach, maar ik zag op internet dat een groot deel van het restaurant met oud en nieuw is afgebrand.
    Weet iemand hoe de staat van het restaurant nu is? Misschien zelfs foto's?

2. boterbloempje

boterbloempje New Member

Lid geworden:
    21 feb 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik vertrek 5 maart voor het eerst naar Gambia, hotel Kombo Beach. Een aantal weken geleden heb ik ergens op internet gelezen dat men met man en macht direct na het uitbreken van de brand aan de slag is gegaan met het opnieuw opbouwen.

3. Mar-25

Mar-25 New Member

Lid geworden:
    22 feb 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij komen net terug, en ze hebben het netjes opgelost. Er is inderdaad een heel stuk afgebrand. Als je het niet weet mis je het ook niet. Wij waren vorig jaar ook in kombo dus dan weet je wat je mist. Maar was weer net zo leuk en geweldig om hier weer te zijn. Wij vinden het een heel fijn hotel en komen hier zeker volgend jaar weer terug.

4. Weam

Weam New Member

Lid geworden:
    24 jun 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij gaan ook weer naar Kombo Beach, een geweldig hotel, heerlijk eten en veel te doen.
    Het kerst-gala-buffet was vorig jaar voortreffelijk!
    Ik kan eigenlijk niet meer wachten.
    We gaan ook weer ons tuinproject bezoeken en de compound van stromend water voorzien:
    http://www.westeinder.net/Garden/Madiana_Womans_Community_Based_Garden/Welkom.html

Deel Deze Pagina