Hotel Riviera Beach

Discussie in 'Bulgarije' gestart door bert.vandenbroeck, 7 feb 2006.

1. bert.vandenbroeck

bert.vandenbroeck New Member

Lid geworden:
    7 feb 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

wij gaan deze zomer voor de vierde maal naar Bulgarije. Ditmaal hotel Riviera Beach, met 3 kinderen boekten we een familiekamer. Heeft iemand ervaring met dit hotel ?

2. Bart Boute

Bart Boute New Member

Lid geworden:
    4 apr 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Dag Kristin,

Heb je berichtje gelezen en kan je helaas niet helpen maar omgekeerd misschien wel?
    Wij gaan tss. eind juli - begin aug. naar Bulgarije. Heb je misschien enkele tips qua regio, hotel?

3. bert.vandenbroeck

Lid geworden:
    7 feb 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Bart,

Sorry dat ik nu pas reageer maar ik wist totaal niet dat dit forum bestond !!!! Heb al zoveel rondgesnuffeld om enige reiservaring op te doen rond Riviera Beach maar toch wat tevergeefs, dus sorry daarvoor !! Wat de regio betreft, ik kan uit de ligging afleiden dat het hotel gelegen is op 15 minuten wandelen van het centrum van Goudstrand. Dit centrum is super geanimeerd, de hele dag door eigenlijk maar toch wel vooral 's avonds. Als je echter in een té centraal gelegen hotel verblijft is het écht te druk, wij hadden dit het eerste jaar voor. Geef mij dan maar een iets rustigere ligging tenzij je natuurlijk verkiest om iedere avond tot in de vroege uurtjes te feesten ??!! Wij vertrekken 16 aug tot 27 aug, dus jullie eerst ! Wil je zo vriendelijk zijn ons jullie bevindingen toe te sturen op bert.vandenbroeck@skynet.be
    Fijne reis en als je graag nog wat info hebt, ik stuur je ze graag door als ik je dan kan helpen tenminste.
    Groetjes

4. Chris Been

Chris Been New Member

Lid geworden:
    20 jun 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo Kirstin,
    Wij gaan dit jaar voor het eerst naar Bulgarije, Golden sands hotel Detelina
    Kun je in Gouden strand ook pinnen, en is het eten er goed?
    Ik ben benieuwd.
    Groetjes
    Chris

5. bert.vandenbroeck

Lid geworden:
    7 feb 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi Chris,
    Wat het eten betreft, er zijn oneindig veel eetgelegenheden aan het goudstrand, je kan er voor een prikje lekker eten, het ene restaurantje zal uiteraard al wat beter zijn dan het andere maar dat hebben we bij ons ook he ! 4 jaar geleden verbleven wij al aan het goudstrand in hotel Zlatna Kotva. Hotel Detelina ken ik niet. Uit ervaring weet ik wel dat je beter een sterretje meer neemt aangezien Bulgarije toch nog enkele jaartjes achter onze moderne europese normen aanhuppelt. En ja, je kan er pinnen, naar het schijnt is de lage limiet opgetrokken maar zelf heb ik daar weinig ervaring mee, wij wisselen steeds kleine hoeveelheden bij Raifaisen, zij boden destijds de beste koers. Je moet de leva bij vertrek echter terug omwisselen want in België of Nederland kan dit niet.
    Vermijd eveneens de kleine wisselkantoortjes langs de boulevard, er wordt wel gezegd dat ze bij wet gecontroleerd worden maar ... Wissel zeker NOOIT geld op straat want je bent gegarandeerd bedrogen. Voor de rest is Bulgarije een aangenaam en veilig vakantieland hoor, Goudstrand is super-geanimeerd, hopelijk zitten jullie niet té centraal want dan kan lawaai-overlast wel vervelend zijn (Zlatna Kotva was veel lawaaihinder). Geniet van jullie vakantie en hopelijk heeft voor mij hopelijk toch iemand enige informatie over hotel Riviera Beach ! Groetjes
    kristin

6. info@nailextension.nl

Lid geworden:
    19 dec 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi
    wij willen ook met onze 3 kinderen naar bulgarije afreizen deze zomer. heb je nog tips voor hotels??

7. manita van bergen

manita van bergen New Member

Lid geworden:
    19 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo

dit jaar voor het eerst naar Bulgarije
    heeft iemand ervaringen met parkhotel golden beach. varna, goudstrand.
    alle tips en ervaringen anderzijds zijn van harte welkom.
    Ben reuze benieuwd

groetjes manita

8. sofie geelen

sofie geelen New Member

Lid geworden:
    23 feb 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,
    wij vertrekken op 3 juli ook met het gezin naar hotel riviera beach. Dit was de uitleg van het reisbureau. Absoluut het beste hotel in bulgarije, MAAR echt wel heel afgelegen. Het is niet zo dat het maar een kwartier stappen is van goudstrand. Zij beweert dat goudstrand een dikke 10 km verder ligt en alleen te doen is met het openbaar vervoer. Rond het hotel heb je welgeteld 2 bars en that's it. Maar als je dat vooraf weet, dan kan je je daar naar schikken.
    Wanneer is jullie vertrekdatum?

9. genova

genova New Member

Lid geworden:
    27 apr 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Riviera beach is helemaal niet ver van het centrum. Hierbij een vakantieboek-tip voor iedereen die naar Bulgarije vertrekt: het net verschenen boek Communisme, Sex en Leugens. Grappig, verfrissend en meeslepend. Zie voor meer informatie de website van de schrijfster: www.mariagenova.nl

10. smoeltje1

smoeltje1 New Member

Lid geworden:
    29 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Kan mij iemand vertellen wat je ongeveer nodig hebt om te eten en drinken per dag per persoon.Gaan naar goudstrand en zitten in hotel golden yavor alleen met ontbijt. Ben heel benieuwt wat eten en drinken kost.

11. Dred

Dred New Member

Lid geworden:
    14 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal, ik ben Surinaams van afkomst en wil naar Bulgarije op vakantie.
    Maar veel mensen raden me dat af,mbt mijn afkomst het volk "schijnt" best racistisch te zijn.( ik weet natuurlijk niet als dit klopt)

alle tips en ervaringen anderzijds zijn van harte welkom.
    Ben reuze benieuwd

kan iemand mij daar meer over vertellen.
    ( ik reis alleen )

12. Joost jan

Joost jan New Member

Lid geworden:
    4 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen,

Bulgarije is zoooo tof he ! :D
    Echt een tof land om op vakantie te gaan (zeker voor de "jeugd").
    Voor de wat ouderen kan het ook mooi zijn, het is zeker een mooie omgeving.

Even wat vraagjes beantwoorden:

Het eten en drinken daar is niet zo duur.
    Het ligt er natuurlijk aan waar je bent, het ene restaurantje is duur, de ander weer niet.
    Even wat prijzen die ik nog kan herinneren van vorig jaar zijn:

- 1 liter bier voor 1 euro :D
    (ik geef eerlijk toe, dit was wel een soort Piekuur tijdens het stappen, maar zelfs een halve liter voor een euro is niet duur, dus trek je conclusies).

- cocktails zijn ook niet duur. Waar je hier in NL ongeveer 7-8 euro voor een cocktail betaalt, betaal je daar 2-3 voor.

- uit eten kan altijd. Het eten is echt niet duur. Voor 10 euro heb je echt een goede maaltijd inclusief een drankje. (sommigen vinden dit misschien veel, maar uit eten kost gewooon sowieso geld).

- Op stap kan je daar echt heel goed. Je komt in de vetste clubs, met een entree van maximaal 1-2 euro hehe.

Het ziet er echt allemaal goed uit.

Ik verbleelf zelf in hotel Detelina. Dat ligt ongeveer 5 km van Golden Sands af.
    De bus er heen was 80 cent volgens mij, en een taxi iets van 3-4 euro.

taxi's moet je daar lekker afdwingen. Ze komen vanzelf naar jou toe, en je kunt zo de helft bieden van wat ze vragen. Als ze dan boos zijn, loop je gewoon weg. Binnen 2 minuten staan ze meestal dan wel weer bij je in de buurt, om je alsnog naar je bestemming te brengen ;)

Geniet ervan en misschien tot augustus :D

13. snowshark42@hotmail.com

Lid geworden:
    15 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

ik ga 6 september naar het arabella hotel op het goudstrand is de themperatuur dan nog aangenaam en hoe is het eten en hoe moet je de euro omreken

groetjes belinda

14. Dirk Polak

Dirk Polak New Member

Lid geworden:
    24 mrt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Kirstin

Wij gaan ook op 3 juli naar Bulgarije en gaan voor de zesde keer naar hotel Riviera Beach.
    Ik kan je zeggen dat er voor gezinnen met kinderen haast geen beter hotel is. Een vakantie om naar uit te kijken. Mischien komen we elkaar wel tegen.
    M.vr.gr.

Dirk

15. Snippe

Snippe New Member

Lid geworden:
    10 mrt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Wij zijn van plan dit jaar naar naar bulgarije te gaan. We eten dat het niet duur is en dat er mooie stranden zijn, maar zijn er verder ook dingen te ondernemen. Als je zelf een auto huurt wat is dan een goede aanrader om naar toe te gaan.
    Groetje

Elre

16. wanda_nijboer

wanda_nijboer New Member

Lid geworden:
    26 mrt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vorig jaar voor het eerst naar Bulgarije geweest, een nieuw toeristisch plekje, Obzor in een RIU hotel...Echt een super hotel, netjes en alles is verzorgd..echter was er niet veel te beleven voor een stel begin 20...Ideaal familiehotel, maar daar blijft het ook bij..

17. pwmatla@versatel.nl

pwmatla@versatel.nl New Member

Lid geworden:
    2 sep 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Ik hoop dat jullie allemaal een mooie en gezellige vakantie tegemoet gaan.Wij gaan 22 juni naar Bulgarije met drie kinderen.Wij gaan naar RoyalSun.Weet iemand daar iets over te vertellen.Aam het zonnestrand.Mijn kinderen zijn echt waterratjes.En de vliegtijden het enige wat ik kan vinden is dat er maar één vlucht gaat en die is om 19.35 uur.Gaan er ook eerdere vluchten.Wij vliegen met transavia.

gr carla

18. www.bulgariandreamhouses

Lid geworden:
    28 mei 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Carla

Het zonnestrand is ideaal voor de kinderen als je naar het einde van het zonnestrand gaat zit daar een pretwaterpark Ben bang dat je er niet meer weg komt.Het zonnestrand heeft voor ieder wat wils ..goede restaurants en zeker niet duur voor nog geen 10 euro heb je een diner van drie gangen en te drinken pp Ijsjes zijn er helemaal goedkoop en een colaatje kost er nbog geen 50 cent ..Uitgaansplekken genoeg en met de bus ben je 40 statinki kwijt naar Nessebar het schiereilandje ..Je vliegt met Transavia? Er gaan eerdere vluchten tuurlijk maar wel andere maatschappijen ..moet je even de tijd voor nemen

groetjes Susanne
    www.bulgariandreamhouses.nl
    hier vind je ook vliegtips

19. pwmatla@versatel.nl

pwmatla@versatel.nl New Member

Lid geworden:
    2 sep 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Susanne,

Bedankt voor de informatie.We hebben er nu al zin in liever vandaag dan morgen.Het pretwaterpark gaan we zeker opzoeken met de kids.Gisteren nog even naar het reisburo geweest en volgens hun vertrekken we om 18.25.Dus dat wordt een lang dagje voor ons.

Gr carla

20. martha_bank

martha_bank New Member

Lid geworden:
    5 jun 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mede vakantiegangers!
    Een kennis van mij heeft gevraagd mee te gaan naar Bulgarije, 5* hotel Melia Grand Hermitrage, Ik weet nog niks over Bulgarije,,ik wil niet alleen in de zon gaan liggen maar ook wat zien, wie heeft tips en aanraders, wat mag je niet gemist hebben?En hoe goedkoop is goedkoop als je het omrekent in euro's....?Ik ben heel erg nieuwsgierig...en hoop op leuke reacties!!
    gr marty

Deel Deze Pagina