Hotel Sandos Caracol Beach Resort & Spa

Discussie in 'Mexico' gestart door fransje.w, 26 dec 2006.

1. fransje.w

fransje.w New Member

Lid geworden:
    14 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal wij gaan eind 2007 naar mexico (dat duurt dus nog een jaartje)En we zijn alvast aan het kijken welk hotel het gaat worden.
    Omdat we eerst de rondreis wonders of mexico gaan doen van 7 dagen doen we daarna een strandverlenging.
    De rondreis word aangeboden door Kuonireizen en ik heb verder nog geen touroperator gevonden die de zelfde reis zo aanbied .In die reis blijf je in mexico dus niet de grens over en ga je ook naar aqua azul.
    Omdat we dus met Kuoni willen gaan moeten we ook een htel uit die gids kiezen voor onze srtandverlenging.Hotel Sandos Caracol Beach Resort & Spa lijkt ons wel leuk.
    Heeft iemand ervaring met dit hotel en met kuonireizen of met hen de rondreis gedaan?
    Alvast bedankt voor de reacties!!

gr. Fransje en Matty

2. bvanrhee

bvanrhee New Member

Lid geworden:
    11 feb 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo

ik ben daar geweest, en het hotel ligt mooi in de jungle, het personeel is erg aardig en behulpzaam.
    het eten is afwisselend, alleen de weg naar het hotel is hopeloos, errug hobbellig, diepe kuilen
    o ja je moet niet bang zijn voor krabben en leguanen, deze vindt je er volop, je struikelt er zowat over!
    nee het daar echt heel mooi,

heel veel plezier daar

wil je meer weten, vraag gerust, ik ben daar ruim 4 wkn geweest

3. fransje.w

fransje.w New Member

Lid geworden:
    14 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben nu definitief geboekt en onze strandverlenging zal dus zijn in Sandos Caracol Beach Resort we kunnen bijna niet wachten.
    7 december vliegen we naar cancun en blijven daar 2 nachten in een hotel ,op 9 december begint onze busrondreis van 7 dagen wonders of mexico en van 15 tot 23 december zitten we in Sandos Caracol Beach en komen dan 24 december weer op schiphol aan.
    We kunnen haast niet wachten!
    Wat ik nog vragen wilde liggen er echt zoveel stenen zodat je waterschoentjes nodig hebt of zijn er stukken strand bij waar je makkelijker de zee in kan?
    Nog tips voor de ligging van een kamer misschien?
    Of tips om te doen alhoewel we niet echt heel veel zullen doen na die rondreis maar shoppen in playa del carmen of misshien een dag naar Cozumel wie weet.
    Ik hoor het graag.

4. dj_arson_hcp

dj_arson_hcp New Member

Lid geworden:
    2 aug 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Even wat vraagjes over dit resort;
    Wij zitten straks ook in het Sandos Caracol Eco resort & spa. Omdat het all-inclusive is vraag ik mij af hoe het werkt met de fooien. Dat is nieuw voor ons. Geef je gewoon de barman of ober een handvol peso's zodra je plaatsneemt? Zodat zij zeker weten goed hun best voor je doen?

Als je van hieruit een taxi wilt, naar bijvoorbeeld Playa del Carmen. Kan je dat dan aan de balie regelen?

En wat betreft je kamer;
    Krijg je standaard een (duurdere) upgrade aangeboden, of moet je daar echt om vragen als je niet tevreden bent? We hebben een junior suite geboekt dus ik verwacht dat het wel goed zit, maar je weet nooit ;)

5. Guest24415

Guest24415 New Member

Lid geworden:
    26 mei 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    betreft dat fooien.
    Ik krijg daar soms ook de "senuwe" van. Er staat wel ergens iets over 20 %, maar ik ga weinig naar restaurants, dus gaat het bij mij over service verlening. Geloof me, de Mexicaanse jongeren proberen op allerlei manier wat geld te verdienen, I like that :).
    Want wat maak die 10 Pesos nou uit als je in je tuin een geld boom heb, en het geld eraan groeit en bloeit :) . Maar bij navraag aan een inwoner, die zei mij, elke peso is er één. Afijn, ik kan geen vergelijkiong maken, omdat ik dus uit mijn hart geef, ik bedoel vind het fijn dat wat je geeft, meer word geaccepteerd daar :). Groet.... Danny....

6. dj_arson_hcp

dj_arson_hcp New Member

Lid geworden:
    2 aug 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Sandos Caracol, heerlijk resort!
    We zijn daar op en top verwend. Aan alles wordt gedacht, en al het mogelijke wordt gedaan om je verblijf er aangenaam te maken. De all-in formule werkt er perfect. Overal en altijd is er wel wat te eten en vooral te drinken te krijgen. Ook wordt alles goed schoon gehouden, door erg vriendelijke mensen. Alleen de à la Carte restaurants niet bezocht omdat die 's morgens vroeg allemaal al volgeboekt waren, maar de buffetten bleken een meer dan goed alternatief.
    Wij hadden een prachtkamer met uitzicht op de zee, en het zwembad met poolbar. Daar ook veel geweest, heerlijk. En altijd een plekje te vinden zonder dat je al vroeg je stoel moest reserveren met je handdoekje. In de middag begon men hamburgers en hotdogs te bakken aan het strand, die kon je zo ophalen. Lekker!
    Over het strand loop je in een klein uurtje zo naar Playa del Carmen. Zo zie je ook nog eens mooie rustige stukken strand, prachtig, en nog enkele gevolgen van orkaan Wilma van een paar jaar geleden. Vanuit Playa del Carmen kun je dan altijd nog de shuttlebus terug naar Caracol pakken, kost niets, rijdt 4x per dag heen en weer.
    Iemand nog vragen? :)

7. Guest24415

Guest24415 New Member

Lid geworden:
    26 mei 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    @Leo
    Ja!!!!!!!!!!, ga je vaker naar Mexico nou? Ik hoop van wel :p , want je ben zo enthousiast over je ervaring, en vertelt zo lekker over wat je hebt beleeft :) Van mij mag je en hoop ik dat je meer gaat.... Groet.... Danny (dans)

8. dj_arson_hcp

dj_arson_hcp New Member

Lid geworden:
    2 aug 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou Danny, ik zou er graag nog eens terug komen, maar dan zou ik een andere locatie kiezen. Ik zie graag nog meer van het land zelf, en de Maya Rivièra is vooral op resort gebaseerd. Als je voor de luxe all-in formule gaat dan is dat uitermate geschikt en het is ons ook zeer goed bevallen, maar een volgende trip maak ik niet gauw naar een reeds bezochte bestemming ;)

Nog enkele opmerkingen trouwens:
    Waterschoenen niet nodig gehad, er lag een heerlijk zandstrand. En als je even een kwartiertje naar rechts doorloopt (richting PdC) kom je op heerlijk rustige maar oh zo prachtige stukken strand.

De mensen in PdC zijn trouwens wel anders dan die op het resort. Dat hadden we wel een beetje zo verwacht, maar toch was het even wennen. De verkopers staan echt te trappelen om je hun winkel te laten zien, dat roepen ze ook de hele tijd. Dat lijkt eventjes leuk, maar ging ons heel snel vervelen, ze blijven namelijk maar roepen en zeuren. Als je een beetje afwijkt van de grote winkelstraat wordt dat al wel wat minder hoor. Ook kan je daar overal meer dan genoeg uitstapjes boeken naar bijv. het waterpark Xcaret, of Maya sites, Dolfijnenzwemmen, jeepsafari's, boottochtjes, en snorkelen. Dit kan je overigens ook prima op het resort zelf boeken, en bijv via Neckermann kan je vragen wanneer het met Nederlandse gids is.

9. danny_chong2001@yahoo.com

Lid geworden:
    24 feb 2010
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina