HSBC BANK av.monsenhor tabosa

Discussie in 'Fortaleza' gestart door Cybercafe, 19 aug 2006.

1. Cybercafe

Cybercafe New Member

Lid geworden:
    19 aug 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste toeristen,
    Ik heb een internetcafe op de monsenhor tabosa,nu krijg ik dagelijks nogal wat toeristen over de vloer.Velen zijn het slachtoffer geworden van het kopieren van de pinpas bij de HSBC op av monsenhor tabosa.Laatst zelfs een groep van bijna 10 mensen ,allen gecloned zoals ze dat noemen!
    In de tijd dat ik hier nu zit heb ik zeker al eeen man of 40-50 binnen gehad die hun pas konden laten blokkeren!!!!
    Het beste kan je pinnen bij een bank zoals de banco de brasil of Bradesco,met bewaking!

Groeten.

2. Artie Veer

Artie Veer New Member

Lid geworden:
    15 jul 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de waarschuwing!

3. fortal311005

fortal311005 New Member

Lid geworden:
    13 aug 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Neem altijd een kleine schroevedraaier mee . Als ze een kopieerstripje in de gleuf van de geldautomaat zetten om je pasje te kopieren , kun je die zo uithalen . Een andere voorzorgmaatregelen zijn sta zo dicht mogelijk tegen het toetsenbord aan en bedek met je hele lichaam de pincodes die je gaat intypen . Wat ik meestal doe is bijv. : doe alsof je een paar nummers van de pincode intoetst maar je drukt het niet door. Bijv. je pincode is : 8965 . Doe alsof je intoetst 324 ( wel de vinger op de knopjes zetten maar druk je het niet hard door ) dan toets je 8965 in ( wel doordrukken ) en dan weer een paar fictieve nummers achter elkaar doen alsof je intypt ... Als de boeven de videobeelden gaan bekijken weten ze niet welke cijfers je allemaal hebt ingetypt . Dit werkt altijd. Dit werkt ook tegen het bankpersoneel als ze de videobeelden terugkijken of als ze omgekocht zijn door de boeven .

4. chupa meu pao

chupa meu pao New Member

Lid geworden:
    19 aug 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zwaai altijd even naar de camera voordat ik mijn airmiles pasje laat kopieeren...

5. dorus1000@hotmail.com

Lid geworden:
    23 okt 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem altijd de automaat mee en pin thuis.

6. aquitado

aquitado New Member

Lid geworden:
    21 aug 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel meestal even boter kaas en eieren op de pinautomaat. Als ik een aangepaste kaartsleuf zie dan haal ik eerste even mij gereedschapskoffer en dan compressor en dan snijbrander ik de sleuf even wat wijder, werkt altijd, ik ben nog nooit gekopieerd!

7. djamerkx@home.nl

djamerkx@home.nl New Member

Lid geworden:
    7 jul 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Weinig gleuven zijn betrouwbaar in Forta!!

Deel Deze Pagina