huis kopen

Discussie in 'Bulgarije' gestart door lou, 25 nov 2006.

1. dipevalstar@orange.nl

Lid geworden:
    13 mei 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Marijke,
    Wat wil weten over Sunny Bulgaria en de verbouwing van de huizen? Misschien ken ik iemand die heeft het gedaan.

2. Y.Yordanova

Y.Yordanova New Member

Lid geworden:
    27 mei 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Mariam ,

One Care is een klein en persoons gericht eenmanszaak/bedrijf . Ik ben zelf een Bulgaarse vrouw die sinds 1998 in Nederland woont, en ik werk tussen Nederland en Bulgarije.Dat samen met lokale bedrijven in Bulgarije , zodat we de kosten voor onze diensten in Nederland lager kunnen houden.
    One Care is graag bezig in Noord Oost Bulgarije omdat deze gebied nog heel interessant is voor investeerders aangezien de lage prijzen van het grond en die huizen.En natuurlijk de brede netwerk van contacten die wij door de jaren hebben opgebouwd.

Binnenkort word op onze website een reis verhaal van Nederlandse klanten gepubliceerd. Daar krijgt u de ervaringen van andere Nederlanders ook te horen.Op deze manier hopen we meer mensen de mogelijkheid om de eigen ervaringen met Bulgarije en onze diensten met anderen te delen.

Heeft u natuurlijk verder vragen bent u welkom om contact op te nemen .
    Met vriendelijke groet,

Yordanka Yordanova

3. famvanschalm

famvanschalm New Member

Lid geworden:
    1 jun 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    bericht voor marijke,

ik ken mensen die een huis gekocht hebben via sunny bulgaria en ook verbouwd hebben.

4. info@allcasas.nl

info@allcasas.nl New Member

Lid geworden:
    3 jun 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Op http://www.allcasas.nl/huizen/?land=Bulgarije kunt u een aantal voorbeelden vinden van de diverse mogelijkheden: van kust tot landelijk, van kant-en-klaar tot zelf (laten) bouwen of renoveren. Hiervoor werken wij samen met een betrouwbare Engels-Bulgaarse partner ter plaatse.

5. a.denouden

a.denouden New Member

Lid geworden:
    13 jun 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Wijn wonen nu 2 jaar in Yambol,en hebben ons huis gekocht van een nederlands sprekend bulgaarse gekocht dorina ivanova.Ze heeft alees verder voor ons geregeld.Zelfs onze documenten zijn vertaald in het engels,dus dan begrijp je meer.Als er iets is kunnen altijd ruggespraak doen.Wij hebben ons huis zelf verbouwd en dan leer je wel omgaan met dit land,Wij vinden het erg lieve en gastvrije mensen.En soms val je wel eens een bult maar dat doe je in ieder land nietwaar.hier het e-mail adres van dorina-
    bulintro@abv.bg Op dit moment veranderd er veel dat is voor ons alleen maar gunstig.

6. famvanschalm

famvanschalm New Member

Lid geworden:
    1 jun 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens op bulgaarswonen.nl

7. ab

ab New Member

Lid geworden:
    9 jul 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen koop geen huis in Bulgarije. De prijzen zijn aan het DALEN.

8. vanrooyen_9@hotmail.com

Lid geworden:
    11 sep 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi hoi.

ik zit er ook over te denken om een nieuw te bouweppartement te kopen in bulgarije via een makelaar/project.
    Dit voor eigen vakantie buiten seizoen, en verhuur, in hoogseizoen.
    heeft iemand ervaring ?
    ik twijfel tussen de lokatie ? sunny beach ?
    of burgas kosharitza ?
    of tzarevo ?
    wat is wijsheid ?

9. Peter willemse

Peter willemse New Member

Lid geworden:
    20 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik ben slecht te spreken over deze vrouw Dorina Ivanova.
    Vorig jaar heb ik een huis van haar gekocht voor veel geld maar na een paar maandenkwam ik achter dat het huis een vrak was de hele voorgevel is in gestort en zitten allemaal scheuren in de muren maar dat was allemaal zo mooi weg gewerkt tot dat je dat niet kon zien
    nou heb ik een kleine onderzoek gedaan en heb ik meer mensen gevonden die huizen van haar hebben gekocht en zeer ontvreden zijn. ze beloven vaak veel mooie dingen,ze kopen huizen op die bijna rijp zijn voor de sloop en verbouwen ze voor weinig dat het niet zichtbaar is voor de mensen die het gaan kopen,ze verdienen er veel geld aan maar leveren geen kwaliteiten dus iedereen die dit leest zijn gewaarschuwd deze mensen lijken aardig maar niks is minder waar ze zijn niet betrouwbaar

10. dipevalstar

dipevalstar New Member

Lid geworden:
    3 dec 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie is Dorina Ivanova en waar zijn die huizen?

11. herbalife-bulgaria

herbalife-bulgaria New Member

Lid geworden:
    20 dec 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Sunny Bulgaria is een flutbedrijf. Duur en ze komen hun afspraken niet na. Verbouwingen zijn van slechte kwaliteit. Het enige waar ze snel in zijn is het innen van de kooppenningen.

12. Dorina

Dorina New Member

Lid geworden:
    26 jan 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Lieve Peter Willemse....ik ben Dorina Ivanova en ik ken je helemaaaaal niet,ik heb geen een klant die niet tevreden is hoor,en renovaties ???-dat heb ik nooit gedaan.Iedereen kunnen kontakten van mijn klanten uit Nederland en Belgie krijgen,dat is geen enkele probleem,dan hoor je wel echte verhaal wie correct is en wie niet,lieve Peter...

13. montserrat

montserrat New Member

Lid geworden:
    31 jan 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben Willy uit Belgie en heb een huisje gekocht van Dorina (reeds een aantal jaar geleden)en ik kan zeggen dat er helemaal geen probleem was. Alles is correct verlopen.Ook de opvolging en het verdere contact was perfect.Trouwens Dorina doet geen verbouwingen, wat me doet vermoeden dat Mr Willemse iemand anders voor heeft of slechte bedoelingen heeft.
    We hebben nog regelmatig contact met Dorina en met andere klanten van haar en ik heb nog nooit een klacht gehoord.

14. rosaliejohnson91

rosaliejohnson91 New Member

Lid geworden:
    31 jan 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij sunny Bulgaria een woning gekocht en laten verbouwen door hun. FANTASTISCH!! en als er een bedrijf veel doet voor hun klanten, dan is het sunny Bulgaria wel! Ook vrienden van ons hebben hun droom waar kunnen maken door Sunny Bulgaria. Nee, de mensen die slecht over hen praten, zullen er zelf wel beter van willen worden dan. Als er een bedrijf te vertrouwen is, dan is het Sunny Bulgaria wel. Tuurlijk kunnen ook zij fouten maken, maar die worden altijd opgelost. Beter kan niet!!

15. m.degroot

m.degroot New Member

Lid geworden:
    8 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Rosalie,
    Sunny Bulgaria is een waardeloos bedrijf, ze kunnen geen personeel behouden, en verbouwen kunnen ze al helemaal niet.Het enige wat ze kunnen is huizen aansmeren.

16. rosaliejohnson91

Lid geworden:
    31 jan 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Berichtje voor Mieke,
    Kent u Sunny Bulgaria? Dan weet u ook hoe ze hun personeel hebben vertrouwd. Te veel wel te verstaan! En toen ik met hen kennis heb gemaakt, vroeg ik uiteraard naar referenties en ik heb 14 klanten van hen gesproken en zij waren allemaal zeer tevreden. De woningen zijn juist verbouwd in de stijl zoals de verbouwing zou horen in het landschap! Ik, en nog veel meer mensen, zijn zeer tevreden. En nogmaals, als er iets fout zou gaan, lossen zij het netjes op. Als u er zelf geen ervaring mee heeft, kunt u ook niet oordelen!

17. m.degroot

m.degroot New Member

Lid geworden:
    8 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor Rosalie,
    Waarom verkoopt hij zijn privehuizen?
    Waarom staat hij onder curatele?
    Waarom schreven de bulgaarse kranten dat hij een oplichter is?
    Waarom loopt al maar dan ook al zijn personeel weg?
    Waarom?

18. j.j.jaap

j.j.jaap New Member

Lid geworden:
    17 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor Rosalie,
    Ik ken Sunnny Bulgaria erg goed.
    Die firma is gebaseerd op 1 grote leugen. Liegen, bedriegen en bedreigen. Wat je schrijft dat ze hun personeel te veel vertrouwde, fout, het personeel was te goed van vertrouwen. De verbouwingen gebeuren nooit volgens afspraak en als klant moet je niet mopperen want dan krijg je nog een grote bek ook. Goed jij hebt dan goede ervaringen, dan heb je heel veel geluk gehad. Ik kent er veel die minder geluk gehad hebben.

Miek stelde je wat vragen, ook ik ben benieuwd naar je antwoord.

19. rosaliejohnson91

Lid geworden:
    31 jan 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor Mieke,
    Daar er veel geld is verdwenen ( bouwmaterialen, administratie door ex medewerker. Bijvoorbeeld een factuur van een winkel 28 lev gewoon een 1 voor gezet en ga zo maar door )en omdat het makkelijker is een woning te verkopen die al klaar is.
    Hij staat niet onder curatele. Hoe komt u daar nou bij?
    De Bulgaarse kranten schrijven wat mensen vertellen zonder te controleren of het waarheid is. Nadat er een schriftelijk bewijs van de politie naar de krant was gestuurd, heeft de krant er een stukje over geschreven, maar dat heeft u waarschijnlijk niet gelezen?!
    Het personeel dat is weggelopen dachten dat zij hetzelfde konden als Sunny Bulgaria. Dus zijn ze op een slinkse manier voor zichzelf begonnen ( in werktijd van SB ) en toen ze alle info hadden, zijn ze gaan lopen natuurlijk! Er zijn er trouwens al verschillende op terug gekomen en vragen nu of ze alsjeblieft weer bij SB mogen werken.

Jammer dat mensen altijd het verhaal van 1 kant beluisteren en niet verder kunnen kijken dan hun neus lang is. Volgens mij leven mensen van roddels en leugens over anderen. Dat zal wel een kik geven. Ik ben blij dat ik zelf niet zo ben en alleen naar mijn eigen dingen kijk.

En voor Jaap, ik heb gevraagd of SB u kent, maar zij hebben nooit met een Jaap te maken gehad en kennen u niet. Ben benieuwd hoe het kan dat u ze dan erg goed kent??!!
    Weet u hoeveel SB extra aan verbouwingen doet, zonder zelfs maar te vragen naar geld daarvoor? Dat doen ze dus gratis! Wat ik persoonlijk niet slim vind, want een bedrijf moet toch winst maken om te draaien en als ze bij verbouwingen er zelf geld in gaan steken, maken ze geen winst. Ik weet dat zij vorig jaar langer over de verbouwingen hebben gedaan dan was afgesproken met klanten. Zij geven deze fout zeer zeker toe. Daarom zullen zij dit jaar niet zoveel verbouwingen aannemen, want 24 was te veel om goed te begeleiden met het personeel wat SB vertrouwde.

En nogmaals, ik heb behoorlijk wat klanetn van SB gesproken en zij zijn allemaal tevreden!

20. m.degroot

m.degroot New Member

Lid geworden:
    8 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor Rosalie,

Volgens mij heeft hij meerdere werknemers gehad waarom zijn die dan weg? Ook de boel opgelicht?
    Het 2e stukje in de krant heb ik inderdaad niet gelezen.
    Maar waarom staan zijn privehuizen te koop.
    Ik heb ook vernomen dat zijn kantoor in Wijchen ook weg is.En waarom zijn de laatste verbouwingen op de site van juni 2008.En ik heb ook gehoord dat landgenoten de hele verbouwing al betaald hadden en dat er nog niets verbouwd was.

Deel Deze Pagina